beantwoord

Internet valt meermaals per dag uit in Amsterdam

  • 31 January 2023
  • 4 reacties
  • 69 x bekeken

Hallo, sinds vrijdag 27/01/2023 valt het internet thuis sporadisch, meermaals per dag uit. Postcode 1013MX. Het lijkt niet aan het modem te liggen. Volgens de stortingskaart zit ik op het randje van storing/werkzaamheden, wanneer wordt dit verholpen?

icon

Beste antwoord door DeeFeij 12 February 2023, 11:10

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi @DeeFeij, allereerst mijn excuses voor het ongemak. Niet leuk om te horen dat je internet vaak uitvalt, ik duik er direct voor je in! Ik zie dat er problemen bekend zijn in Amsterdam en dat er geen lijnsignaal aanwezig is. Dit komt doordat er een probleem is met de apparatuur waarop jij mogelijk bent aangesloten in de centrale. Onze netwerkspecialisten zijn hard bezig om de oorzaak te achterhalen en te verhelpen. Wanneer dit is opgelost is nog niet te zeggen. Ik wil je wel vragen nog even navraag te doen bij mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen namelijk precies zien of jouw verbinding onder dit probleem valt of dat er iets anders aan de hand is.

Laat je het me weten als je ze hebt gesproken? Ik hoor het graag!

Groetjes,

Marciano

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @DeeFeij, heb je inmiddels weer een goede verbinding en heb je contact gehad met mijn collega's? Ik hoor het graag van je!

Hi @DeeFeij, allereerst mijn excuses voor het ongemak. Niet leuk om te horen dat je internet vaak uitvalt, ik duik er direct voor je in! Ik zie dat er problemen bekend zijn in Amsterdam en dat er geen lijnsignaal aanwezig is. Dit komt doordat er een probleem is met de apparatuur waarop jij mogelijk bent aangesloten in de centrale. Onze netwerkspecialisten zijn hard bezig om de oorzaak te achterhalen en te verhelpen. Wanneer dit is opgelost is nog niet te zeggen. Ik wil je wel vragen nog even navraag te doen bij mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen namelijk precies zien of jouw verbinding onder dit probleem valt of dat er iets anders aan de hand is.

 

Hi @Marciano van Tele2  het is inmiddels gelukkig opgelost. Mijn verbinding was 10 dagen echt heel slecht of non-existent, is daarvoor enige compensatie mogelijk?

Reputatie 7
Badge +12

Hi DeeFeij, super fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost! Hiervoor zou je contact moeten opnemen met mijn collega’s op 020-7544444. Ik kan namelijk niet in onze Thuis-systemen, anders had ik graag zelf een compensatie gegeven. Maar geen zorgen, zij hebben deze toegang wel en kunnen je een passende vergoeding aanbieden. Ik hoor graag van je als je ze hebt gesproken. 😊

Reageer