De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
2 weken geleden een galaxy s6 64 gb opgestuurd via tele 2 naar redeem. 4 dagen later een smsje ontvangen dat het geld gestort zou worden maar nog steeds niks ontvangen. Op de site van tele 2 is te lezen dat ze de beste provider zijn in 2019. Ik mag er van uit gaan dat er dus ook snel contact word opgenomen met mij om dit probleem op te lossen. Ik hoor graag.
Zodra ik me eigeste hotspot aan zet voor PS4 op te late lopen.. Geeft die de NAT typ 3 op het beeldscherm. Mensenn ... enige ideetjes hoe dit terug geschakeld word naar 2?..,,,,,,, Galaxy prime Samzung ..😎
Ik heb 2 weken geleden mijn samsung s8 plus opgestuurd naar dynafix/redeem en ik kreeg de dag erna al bevestiging dat alles goed was en ik binnen 4 dagen uitbetaald zou worden. Tot op heden nog niet gebeurd. Ik heb meerdere mailtjes gestuurd maar geen reactie... Ik lees in heel veel topics dat mensen hetzelfde probleem hebben ik zie alleen nergens een concrete oplossing.. Iemand die mij wel kan helpen? Graag!!!!
Ik heb sinds gisteren geen wifi op mijn telefoon. Wel op mn laptop etc. Iedereen in mijn huis heeft gewoon prima wifi. Er staat een wifi teken met een uitroepteken. En er staat ook internet misschien niet beschikbaar. Ik heb gister nog een software update gedaan en daarna was er ook niks veranderd. Kan iemand mij aub helpen ik heb al meer data moeten kopen door dit!
Goedemiddag, Ik heb sinds 2 maanden de Galaxy S9+, maar ik heb de nieuwe Android Pie nog niet, ik heb nog steeds Android 8, zie de screenshot. Over 2 maanden gaat mijn abonnement bij Tele2 in, ik zit nu nog bij Hollandsnieuwe. Krijg ik dan pas de update of kan ik die op een andere manier krijgen?
Diverse van mijn apps melden dat er geen verbinding is of de connectie verloren. Dit probleem ontstond al vrij snel na de aankoop. Ook lijkt dit los te staan van WiFi of mobiel netwerk omdat het bij allebei voorkomt.
Hallo . Ik ben eergisteren overgestapt van T-Mobile naar tele2 . Nu krijg ik mobiele data niet werkend! Ik heb ervoor gekozen om mijn oude telefoon te houden en sim only te nemen . Bij T-Mobile ging het gewoon automatisch , maar Tele2 niet . Toestelhulp staat mijn telefoon er niet tussen . Het is een doogee mix 2
Hallo! Momenteel verblijf ik 2 maanden in azie. Helaas accepteert mijn telefoon geen simkaarten hier. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik wel een simkaar van Thailand kan gebruiken!?
Ik had laatst een discussie over een telefoon abonnement en dat je de telefoon vroeger weer af moest staan. Tegenwoordig betaal je toch gewoon voor je telefoon en ook als je abonnement afloopt, mag je hem gewoon houden? Toch? Ik weet het namelijk nu niet meer, kan er ook niks over vinden. Alvast bedankt voor het reageren 😊
Sinds langere tijd heb ik al last van de mijn telefoon slecht laad, in het begin ging het nog door de telefoon een beetje te verleggen. maar nu is het bijna onmogelijk om de telefoon op te laden. Ik heb de telefoon nog geen Jaar en gebruik de telefoon veel. Nu heb ik al verschillende keren gebeld met tele2 alleen krijg ik steeds als antwoord dat de poort waarschijnlijk vies is, Maar dit kan het geval gewoon niet zijn. , maar toch met kwastjes voorzichtig de poort regelmatig schoongemaakt maar het verbeterde niet .Sterker het werd steeds slechter. verschillende laders en kabels gebruikt , maar maakt niets uit. mijn vorige telefoon een Microsoft Lumia 950XL , die bijna 5jaar oud is nu. werkt nog steeds perfect geen speling en laad op zonder problemen. Maar ik wil niet zomaar mijn telefoon opsturen zonder dat het probleem duidelijk op papier staat zodat hij in opdracht van tele2 opgestuurd word en niet vanuit mij, omdat dit gewoon een hardware matig probleem is. laatst n
Twee weken geleden heb ik mijn Iphone 6s opgestuurd naar Redee/dynafix via Tele2. Na twee werkdagen kreeg ik een sms dat mijn telefoon was aangekomen. Daarna heb ik niks meer gehoord. De beloofde 3 werkdagen zijn al lang verstreken. Kan iemand van Tele2 dit oplossen?
Ik ben mijn PUK Code kwijt... Is dit iets waarmee ze mij in de winkel kunnen helpen?
Hallo allen, Onlangs ben ik op de site van tele2 een pagina tegengekomen waarbij je je telefoon in kon ruilen, dit in samenwerking met hun partner Redeem. Ik heb dit aangevraagd, heb een envelop ontvangen en heb mijn telefoon netjes opgestuurd. Twee dagen later kreeg ik een smsje met het bericht dat ze mijn telefoon goed ontvangen hebben en dat ik binnen 3 werkdagen een nieuw bericht kan verwachten met het bedrag dat ik kan verwachten, dat bericht kreeg ik dezelfde dag nog. In dat bericht stond dat ik binnen 4 werkdagen het bedrag op mijn rekening zou krijgen. Ik heb deze 4 werkdagen afgewacht, maar heb dit bedrag niet ontvangen. Vervolgens heb ik meerdere mails verzonden naar Redeem, zonder resultaat, er werd niet op gereageerd. Ook heb ik een klachtenformulier ingevuld bij tele2, die vervolgens een voicemailbericht hebben achtergelaten met het verhaal dat zij niet aansprakelijk zijn en de status van mijn telefoon niet mogen inzien in verband met de privacy wet en dat ik met mijn k
Goedemiddag, Vandaag probeerde ik mijn voicemail te beluisteren en daarvoor moet je je pincode invoeren. Ik weet zeker dat dit de goede pincode is, maar het lukte niet en nu is mijn mailbox geblokkeerd. Hoe kan het weer gedeblokkeerd worden?
Ik heb een Huawei p20 met duo sim. Na 20 seconden gesprek wordt het verbroken. Niet als ik gebeld wordt. Is sinds vandaag (11-4) het geval. waar kan dat aan liggen?
Hallo, Sinds gister heeft mijn telefoon (Huawei Mate 20) problemen met uitgaande gesprekken. Als ik iemand dus bel valt het geluid na 20 seconden weg en na ongeveer 30 seconden wordt het gesprek automatisch verbroken. Als ik gebeld word is er niks aan de hand. Al een aantal stappen geprobeerd volgens de site van Tele2, zoals reset en fabrieks herstel, helaas is er geen verbetering. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Groeten Rijk
Goedemiddag, Sinds kort ben ik overgestapt van KPN mobiel naar Tele2. De snelheid van het mobiel internet valt me behoorlijk tegen helaas. Zoals op de foto te zien is, haal ik meestal een snelheid van rond de 3,5-4 Mb/s en ben ik nog nooit boven de 10 Mb/s gekomen. Dit terwijl de maximale snelheid 225 Mb/s is bij Tele2 op het 4G netwerk. Ik besef dat dat een maximale en theoretische snelheid is, mijn snelheid is echter wel heel laag. Mijn toestel (Xiaomi Mi Mix2S) is 4G geschikt, ook op het Tele2 netwerk en als ik bij de instellingen kijk (instellingen > Simkaart & mobiele netwerk > instellingen simkaart) dan is Tele2 NL zichtbaar en als ik daar op klik en vervolgens op type voorkeursnetwerk dan staat deze op LTE ingesteld (andere 2 opties: 3G of alleen 2G). Op de foto is ook te zien dat het mobiel internet het ene moment via 3G verloopt en het andere moment via LTE. Maar soms is de snelheid van het 3G weer hoger dan bij het LTE. Ik kan op mijn toestel verder niets vera
Omdat ik voor Pokemon heel veel screenshots moet maken moet ik ook veel fotos deleten. Gisteren kreeg ik een melding dat mijn prullenbak vol was. Na wat zoeken heb ik 25k fotos (lol) gedeleted. Maar als ik fotos uit de pokemon go map wil deleten krijg ik nog steeds de melding dat mjn prullebak vol is. Als ik in die map kijk is de prullenbak toch echt leeg. Heb telefoon al herstart maar dit helpt niet
Ik heb sinds 1 dag een Tele2 abbo, met onbeperkt alles. Nu heb ik op de een of andere manier geen internet maar ik kan wel bellen en smsen.. Ik ben er gisteravond een uur mee bezig geweest zoals instellingen veranderd en allerlei van dat soort zaken. Wanneer ik op 4G ready kijkt van Tele2 dan staat mijn telefoon er wel tussen (Asus Zenfone 4 Selfie) maar wanneer ik mijn simkaart in de telefoon van mijn broer plaats doet internet het wel. Iemand enig idee wat het kan zijn? Alvast bedankt!
Ik was van plan om mijn iphone 8 onder garantie op te sturen omdat het geluid van de luidsprekers niet naar behoren werken. Helaas in de periode dat ik een vervangend toestel aan het zoeken was heb ik hem laten vallen en nu zit er een scheur in de glazen achterkant. Zijn alle reparatiekosten nu voor eigen rekening of kan ik de luidsprekers nog laten repareren onder garantie?
In de pre-order heb ik een S10 aangeschaft, deze is dinsdag 12 mrt bezorgt. Nu viel mij vanmorgen op dat zodra ik bel er een pixel knippert op het scherm, is mij in die week nog niet opgevallen. Het doet zich ook alleen voor als ik bel (met het geluid via het luidsprekertje), als die op de carkit staat knippert deze pixel niet. Heb al contact gehad met de klantenservice en de opties waren: 1 telefoon ter reparatie aanbieden (dat ben ik niet van plan voor een toestel van een week oud) 2 van de koop afzien en alles terugsturen en dan met 3 a 4 weken het geld pas terug. 3 langs een Tele2 winkel en dan hopen dat die voor een nieuwe geruild kan worden (als die op voorraad zijn, en dat zou ook kunnen). Klantenservice geeft aan geen inzicht te hebben en de voorraden in de winkels er is ook geen tel nr bekend van de winkels, ik zie het graag anders opgelost door tele2. hiervoor heb ik ook geen telefoon online besteld, heb niet echt tijd om op de bonnefooi naar een tele2 winkel te ga
Ik was in Barcelona en daar werkte mijn mobiel internet niet. De APN gegevens waren goed ingesteld en roaming stond ook aan, maar toch werkte het niet. Nu bij thuiskomst zie ik dat er via het mapje simapps wellicht iets aan te doen is, maar deze toont bij telefoon (iPhone SE) niet bij instellingen. Wanneer ik de zoekfunctie gebruik in instellingen, zie ik de naam wel staan, maar daar kan ik niet op klikken. Het mapje lijkt dus verborgen te zitten. Hierdoor kan ik deze instellingen niet wijzigen. Weet iemand hoe dit op te lossen is? Ik zou namelijk wel graag willen internetten in het buitenland. Mochten er misschien andere oplossingen zijn voor het probleem van het gebrek aan mobiel internet in het buitenland, dan hoor ik het graag. Mijn reisgenoot had namelijk wel verbinding en is ook aangesloten bij tele2.
Ik heb sinds 3 februari geen service meer op mijn telefoon. Wel kan ik nog verbinden met WiFi. De updates kunnen niet uitgevoerd worden. Ik had hier eerder voor gebeld en kreeg toen een mail met deze tips. Zorg dat de laatste versie van het besturingssysteem IOS actief is. De versie is te vinden onder INSTELLINGEN > ALGEMEEN > INFO > VERSIE Volg daarna op het toestel deze route om de verbinding te controleren: INSTELLINGEN > MOBIEL NETWERK > SIMAPPS > SIMMENU > SELECTEER SIM > kies AUTOMATISCHE SIMSELECTIE als die nog niet aanstaat (bij oudere IOS-versies staan SIMAPPS onder INSTELLINGEN > TELEFOON) Werkt het bellen, smsen of internet daarna nog steeds niet goed volg dan deze route: INSTELLINGEN > ALGEMEEN > STEL OPNIEUW IN > HERSTEL NETWERKINSTELLINGEN (dan gaat het toestel herstarten en moet het wachtwoord van wifi wel opnieuw worden ingevuld). Zet daarna de dataroaming weer aan! (INSTELLINGEN > MOBIEL NETWERK > OPTIES MOBIELE DATA > DATAROAMING) Na dat uitgevoerd te
Me voicemail is geblokkeerd. Ik had een bericht die wil ik luisteren ik doe wat me gevraagd wordt.... code en dan hekje En nu is ie geblokkeerd hoe dit terug te zetten of te deactiveren??? Hoor graag snel want ik wil weten hoe belangrijk de voicemail is
Hallo allemaal, Ik heb mijn abonnement geactiveerd bij tele2. Nu is de pincode 0000. Hoe kan ik deze veranderen? Groetjes Hendrie
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.