beantwoord

S10 Pixel defect

  • 19 March 2019
  • 11 reacties
  • 2162 x bekeken

In de pre-order heb ik een S10 aangeschaft, deze is dinsdag 12 mrt bezorgt.
Nu viel mij vanmorgen op dat zodra ik bel er een pixel knippert op het scherm, is mij in die week nog niet opgevallen.
Het doet zich ook alleen voor als ik bel (met het geluid via het luidsprekertje), als die op de carkit staat knippert deze pixel niet.

Heb al contact gehad met de klantenservice en de opties waren:
1 telefoon ter reparatie aanbieden (dat ben ik niet van plan voor een toestel van een week oud)
2 van de koop afzien en alles terugsturen en dan met 3 a 4 weken het geld pas terug.
3 langs een Tele2 winkel en dan hopen dat die voor een nieuwe geruild kan worden (als die op voorraad zijn, en dat zou ook kunnen).

Klantenservice geeft aan geen inzicht te hebben en de voorraden in de winkels er is ook geen tel nr bekend van de winkels, ik zie het graag anders opgelost door tele2. hiervoor heb ik ook geen telefoon online besteld, heb niet echt tijd om op de bonnefooi naar een tele2 winkel te gaan en eventueel onverrichte zaken terug te keren naar huis.
icon

Beste antwoord door Usernam1985 22 March 2019, 11:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Dat is een vreemde probleem want een pixel zou wel of niet doen.

Als je belt en een andere app opent, heb je daar nog steeds last van? En wat als je via een andere app belt (zoals Whatsapp of skype), of als je media afspeelt op je telefoon?

Kun je een foto / video van het probleem plaatsen?
Als ik bel via whatsapp doet die het ook,
bij videobellen via de whatsapp heb ik er geen last van, het is er alleen maar als het geluid via het kleine luidsprekertje bovenin komt.


Dat is een vreemde probleem want een pixel zou wel of niet doen.

Als je belt en een andere app opent, heb je daar nog steeds last van? En wat als je via een andere app belt (zoals Whatsapp of skype), of als je media afspeelt op je telefoon?

Kun je een foto / video van het probleem plaatsen?
Hier een foto waar het zit, en dit knippert dan
Reputatie 7
Oké, dan kan het inderdaad een hardware probleem zijn, de speakertje zit erg dichtbij het display, als die meer vibreert dan wat verwacht is of iets dergelijks, kan daar problemen ontstaan.

Echter de opties die je van Tele2 heb gekregen zijn helaas de enige die zijn als verkoper kunnen aanbieden.

Samsung heeft wel wat andere service centers zelf en zij hebben ook een 3 dagen repair service met pick up en Delivery , voor 24€ heb je ook een 24uur service.

Ik zou contact met Samsung opnemen, kijken als zij bijvoorbeeld de 24 uur service voor jou kosteloos kunnen aanbieden aangezien dit een vrij nieuwe toestel is.
Reputatie 7
Badge +12
Bij een Samsung servicecenter kan dat inderdaad vrij snel. Zie hier hoe dat werkt: https://www.samsung.com/nl/reparatie/
Ik ga eerst kijken of van de week tussendoor naar een winkel kan, vind eigenlijk dat er een nieuw toestel moet komen ipv een toestel dat amper 1 week oud is te laten repareren. Met iets waar ik niks aan kan doe
Reputatie 7
Badge +12
De kans dat je in de winkel kan ruilen voor een nieuwe hebben we op het forum nog niet eerder gehoord. Maar hopen kan altijd natuurlijk 🙂
Dat is wat de klantenservice aangaf dat er mogelijk was
Volgens mij is dit geen defecte pixel, maar functionaliteit van de telefoon.
https://www.sammobile.com/2019/03/06/psa-blinking-white-pixel-galaxy-s10-display-not-a-defect/
Reputatie 7
Badge +12
Jeetje, goed gevonden! Dit lijkt inderdaad op de omschrijving van de topic starter.
Reputatie 6
@Usernam1985

Goed gevonden hoor, dat is het mooie aan het forum!

Goed weekend,

Arjan