Beste antwoord door WhTurner
Bekijk origineel berichtIphone 6s verkopen via Redeem (geen geld ontvangen)
Twee weken geleden heb ik mijn Iphone 6s opgestuurd naar Redee/dynafix via Tele2. Na twee werkdagen kreeg ik een sms dat mijn telefoon was aangekomen. Daarna heb ik niks meer gehoord. De beloofde 3 werkdagen zijn al lang verstreken. Kan iemand van Tele2 dit oplossen?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Lees de topics:
https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/oude-telefoon-verkopen-via-redeem-dynafix-75209
en
https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/oude-telefoon-verkopen-aan-tele2-redeem-76204
Tele2 probeert dit met Redeem op te lossen.
https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/oude-telefoon-verkopen-via-redeem-dynafix-75209
en
https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/oude-telefoon-verkopen-aan-tele2-redeem-76204
Tele2 probeert dit met Redeem op te lossen.
Natuurlijk vinden wij het ook vervelend deze berichten te horen. Zoals in eerdere topics hierover aangegeven zijn we aan het inventariseren en gaan we in gesprek om dit process bij Redeem te laten verbeteren.
Blijf uiteraard je vragen/klachten melden bij RedeemNL@dynafix.com.
Groet Petra
Blijf uiteraard je vragen/klachten melden bij RedeemNL@dynafix.com.
Groet Petra
Hallo fransjan,
We zijn bezig de problemen met Redeem op te lossen. Kun je mij een privé bericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer dan kunnen we ook voor jou aan de slag.
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .
Alvast bedankt, groet Petra
We zijn bezig de problemen met Redeem op te lossen. Kun je mij een privé bericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer dan kunnen we ook voor jou aan de slag.
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .
Alvast bedankt, groet Petra
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.