beantwoord

Prullebak niet leeg Nokia 7 plus

  • 31 March 2019
  • 8 reacties
  • 1309 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Omdat ik voor Pokemon heel veel screenshots moet maken moet ik ook veel fotos deleten. Gisteren kreeg ik een melding dat mijn prullenbak vol was. Na wat zoeken heb ik 25k fotos (lol) gedeleted. Maar als ik fotos uit de pokemon go map wil deleten krijg ik nog steeds de melding dat mjn prullebak vol is. Als ik in die map kijk is de prullenbak toch echt leeg. Heb telefoon al herstart maar dit helpt niet
icon

Beste antwoord door Rena Chan 1 April 2019, 07:27

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Met welke app verwijderd je de foto's?

Kun je ook nog een print van de melding plaatsen?

Google photos houdt verwijderd items 60 dagen in de prullenbak, die kunt je zelf verwijderen door Google photos te openen, ik de hamburger menu prullenbak te selecteren, dan de 3 puntjes menu rechts boven te kiezen en prullenbak leeghalen klikken.
Hou Rena, hier screenie van de melding. Ik heb de prullenbak leeg gemaakt op de manier die jij beschrijft. Er zouden nu "maar" 150 ofzo foto's in de on moeten zitten
Meuh? Hier is de screenshot dus
Reputatie 7
Oké, je prullenbak van Google photos kan tot 1,5GB inhouden.

Elke foto, video en screenshot die je verwijderd via de Google photos app gaat naar de prullenbak, alles wat 60 dagen of langer staat wordt geleegd.

Als je meer dan 1,5GB in je prullenbak hebt worden foto's en video's die je verwijdert direct uit je apparaat gewist.

De prullenbak is wel nuttig om voor als je een foto of video per ongeluk verwijdert, ik zou dus elke week of zo langs gaan en die leeg maken als je niks van daar nodig hebt.
Dat snap ik, maar mijn probleem is dat ik de prullenbak heb leeg gemaakt alleen zegt mn telefoon dat hij nog vol zit 🙂
Reputatie 7
Oh dat is wel raar lol.

Wat je kunt doen, is de cache van de photos app verwijderen.

Als de je multitasking opent, klik je op de logo van photos, en dan op App info.

Dan op opslag en cache verwijderen.

Ah super cool, dat werkte dank je wel. Ik had geen idee dat je in mulit task mode op dat icoon kon klikken :)

Het klinkt stom maar ik had idd het gevoel dat mn telefoon niet door dat de prullenbak was geleegd.
Wat er dus waarschijnlijk is gebeurd is dat na het legen er een flag niet is omgezet en dat door het deleten van de cache dat nu wel is gedaan?
Reputatie 7
Ah super cool, dat werkte dank je wel. Ik had geen idee dat je in mulit task mode op dat icoon kon klikken :)



Ja dat zijn de design keuzes van Google die super onlogisch zijn lol



Het klinkt stom maar ik had idd het gevoel dat mn telefoon niet door dat de prullenbak was geleegd.
Wat er dus waarschijnlijk is gebeurd is dat na het legen er een flag niet is omgezet en dat door het deleten van de cache dat nu wel is gedaan?


Nou ik kan niet met zekerheid zeggen, maar waarschijnlijk inderdaad wat gebeurde is dat de app dus de data van "gebruiker heeft het prullenbak geleegd, er is dus weer ruimte" niet goed had verwerkt.... Maar 9 van de 10 keer als een app raar doet, cache of app data opschonen helpt. Alleen moet je oppassen met app dat opschonen, dat is net zo als de app opnieuw installeren, dus op bepaalde apps is je gegevens dan weg (bij games en zo).