beantwoord

Nokia 7 plus USB-C probleem

  • 25 March 2019
  • 2 reacties
  • 6589 x bekeken

Sinds langere tijd heb ik al last van de mijn telefoon slecht laad, in het begin ging het nog door de telefoon een beetje te verleggen. maar nu is het bijna onmogelijk om de telefoon op te laden.
Ik heb de telefoon nog geen Jaar en gebruik de telefoon veel.
Nu heb ik al verschillende keren gebeld met tele2 alleen krijg ik steeds als antwoord dat de poort waarschijnlijk vies is,
Maar dit kan het geval gewoon niet zijn. , maar toch met kwastjes voorzichtig de poort regelmatig schoongemaakt
maar het verbeterde niet .Sterker het werd steeds slechter.
verschillende laders en kabels gebruikt , maar maakt niets uit.
mijn vorige telefoon een Microsoft Lumia 950XL , die bijna 5jaar oud is nu. werkt nog steeds perfect
geen speling en laad op zonder problemen.

Maar ik wil niet zomaar mijn telefoon opsturen zonder dat het probleem duidelijk op papier staat zodat hij in opdracht van tele2 opgestuurd word en niet vanuit mij, omdat dit gewoon een hardware matig probleem is.

laatst naar de telefoon winkel geweest , waar de medewerker gelijk zij dat het een usb-c poort probleem is en dat hij al meer klanten heeft gehad die dit probleem hadden. en dat schoonmaken niet meer werkt.

nu vind ik het gek dat Tele2 het schoonmaken vol blijft houden, ook na een duidelijke gedetailleerde omschrijving te geven. ook kan in geen backup maken behalve via de software in Android-One, omdat de telefoon al slecht laad, krijg ik helemaal geen verbinding met de pc. en is het dus onmogelijk om een backup te maken !

Zijn er meerdere mensen die dit probleem hebben gehad , en hoe heeft tele2 dit voor jullie opgelost.
want ik ben niet zo rijk en een nieuwe telefoon kopen is geen optie,
ik heb garantie en wil natuurlijk ook gewoon dat het bedrijf dit netjes oplost,
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 25 March 2019, 14:07

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3
Hi Leonhearth, super irritant dat jouw toestel slecht laadt.

De eerste stappen met dit probleem zijn inderdaad het schoonmaken en een andere oplader proberen maar wanneer dit niet helpt, kun je je telefoon laten repareren.
Wanneer je toestel nog geen twee jaar oud is, valt dit binnen je garantie en kun je je telefoon ter reparatie opsturen. Je kunt even kijken op https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/ voor alle informatie.

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Vanwege de inactiviteit zal ik dit topic sluiten. Heb je nog vragen dan kun je een nieuw topic openen