beantwoord

Connectieproblemen Samsung S7

  • 24 April 2019
  • 3 reacties
  • 291 x bekeken

Diverse van mijn apps melden dat er geen verbinding is of de connectie verloren. Dit probleem ontstond al vrij snel na de aankoop. Ook lijkt dit los te staan van WiFi of mobiel netwerk omdat het bij allebei voorkomt.
icon

Beste antwoord door eric 24 April 2019, 21:43

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Als wifi en 4g hetzelfde probleem geeft lijkt het dus een toestel issue. Je zou eens kunnen proberen een reset naar factory settings te proberen. En anders de verkoper van het toestel eens vragen naar reparatie mogelijkheid.
Reputatie 3
Irritant dat de verbinding verloren gaat tijdens het gebruiken van de apps. Ik begrijp dat je internet verbinding wel stabiel is maar dat het puur om een aantal apps gaat. Dan zou het niet om de verbinding met het Tele2 netwerk gaan.
Heb je de telefoon al opnieuw opgestart, is een software update mogelijk? Misschien helpt het de apps opnieuw te installeren, de telefoon te terug zetten naar fabrieksinstellingen of kun je contact opnemen met de toestel leverancier?

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Omdat er geen reactie meer geplaatst is, vermoed ik dat het opgelost is of dat je op een andere manier contact met de klantenservice hebt gezocht. Ik sluit daarom dit topic. Nog een fijne dag