Zorg dat de laatste versie van het besturingssysteem IOS actief is.
De versie is te vinden onder INSTELLINGEN > ALGEMEEN > INFO > VERSIE
Volg daarna op het toestel deze route om de verbinding te controleren:
INSTELLINGEN > MOBIEL NETWERK > SIMAPPS > SIMMENU > SELECTEER SIM >
kies AUTOMATISCHE SIMSELECTIE als die nog niet aanstaat (bij oudere IOS-versies staan SIMAPPS onder INSTELLINGEN > TELEFOON)
Werkt het bellen, smsen of internet daarna nog steeds niet goed volg dan deze route:
INSTELLINGEN > ALGEMEEN > STEL OPNIEUW IN > HERSTEL NETWERKINSTELLINGEN
(dan gaat het toestel herstarten en moet het wachtwoord van wifi wel opnieuw worden ingevuld).
Zet daarna de dataroaming weer aan! (INSTELLINGEN > MOBIEL NETWERK > OPTIES MOBIELE DATA > DATAROAMING)
Na dat uitgevoerd te hebben of proberen uit te voeren was het probleem niet opgelost.
Ik zet er een aantal foto’s bij misschien dat het dan duidelijker is. Mijn vraag is nu wat is er aan de hand met mijn telefoon en hoe los ik dit op?
Beste antwoord door Rena Chan
Bekijk origineel bericht