beantwoord

Geen wifi op telefoon

  • 19 May 2019
  • 2 reacties
  • 3234 x bekeken

Ik heb sinds gisteren geen wifi op mijn telefoon. Wel op mn laptop etc. Iedereen in mijn huis heeft gewoon prima wifi. Er staat een wifi teken met een uitroepteken. En er staat ook internet misschien niet beschikbaar. Ik heb gister nog een software update gedaan en daarna was er ook niks veranderd. Kan iemand mij aub helpen ik heb al meer data moeten kopen door dit!
icon

Beste antwoord door pipodeclown 20 May 2019, 10:31

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Ik heb sinds gisteren geen wifi op mijn telefoon. Wel op mn laptop etc. Iedereen in mijn huis heeft gewoon prima wifi. Er staat een wifi teken met een uitroepteken. En er staat ook internet misschien niet beschikbaar. Ik heb gister nog een software update gedaan en daarna was er ook niks veranderd. Kan iemand mij aub helpen ik heb al meer data moeten kopen door dit!
Misschien een andere provider met een sterkere signaal? dat is als volgt op te lossen:
Instellingen, Verbindingen, Wifi en daar je eigen netwerk weer verbinden.
Succes
Reputatie 7
Waar je het kan instellen is afhankelijk van welke telefoon je hebt, maar probeer eens je WiFi netwerk op je telefoon te verwijderen/‘vergeten’ en vervolgens je telefoon opnieuw verbinden met je WiFi netwerk.