beantwoord

Redeem geen geld gestort

  • 31 May 2019
  • 3 reacties
  • 711 x bekeken

2 weken geleden een galaxy s6 64 gb opgestuurd via tele 2 naar redeem. 4 dagen later een smsje ontvangen dat het geld gestort zou worden maar nog steeds niks ontvangen.

Op de site van tele 2 is te lezen dat ze de beste provider zijn in 2019. Ik mag er van uit gaan dat er dus ook snel contact word opgenomen met mij om dit probleem op te lossen.

Ik hoor graag.
icon

Beste antwoord door eric 31 May 2019, 07:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Je stuurt de telefoon direct naar Redeem. Tele2 heeft verder geen inzicht hierin.
Je verkoopt je telefoon aan hun partner Redeem. Vragen kun je per e-mail richten aan RedeemNL@dynafix.com.

Tele2 kan vanwege de privacywetgeving helaas geen informatie achterhalen over de status van je verkoop aan Redeem.
Eric,
Allemaal leuk en aardig maar daar krijg je geen reactie. Als tele 2 durft te adverteren met redeem moeten ze ook hun verantwoordelijkheid nemen als het niet goed gaat.
Ik verwacht daarom nog steeds een schriftelijke reactie van tele2
Reputatie 6
Hi KoenvdKlooster, welkom op ons forum!

Klachten over Redeem nemen we zeker serieus maar ik wil je wel verzoeken om eerst het advies van eric op te volgen en ze per mail te benaderen.

Houdt ons op de hoogte van de vorderingen - mocht het spaak lopen dan ga ik alsnog kijken wat ik voor je kan doen.