Ik heb 2 weken geleden mijn samsung s8 plus opgestuurd naar dynafix/redeem en ik kreeg de dag erna al bevestiging dat alles goed was en ik binnen 4 dagen uitbetaald zou worden. Tot op heden nog niet gebeurd. Ik heb meerdere mailtjes gestuurd maar geen reactie... Ik lees in heel veel topics dat mensen hetzelfde probleem hebben ik zie alleen nergens een concrete oplossing.. Iemand die mij wel kan helpen?
Graag!!!!
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
Heb je hierover ook al een email verzonden naar RedeemNL@dynafix.com ?
We zijn bezig de problemen omtrent het inruilen van je toestel met Redeem op te lossen. Kun je me hiervoor een privébericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van te rekeningnummer?
Tevens hoor ik graag op welke datum je bericht hebt ontvangen en wat er in de email over is gemeld.
Gebruik deze link om mij een privbericht te sturen: Privbericht naar Petra .
Alvast bedankt, groet Petra
Heb je hierover ook al een email verzonden naar RedeemNL@dynafix.com ?
We zijn bezig de problemen omtrent het inruilen van je toestel met Redeem op te lossen. Kun je me hiervoor een privébericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van te rekeningnummer?
Tevens hoor ik graag op welke datum je bericht hebt ontvangen en wat er in de email over is gemeld.
Gebruik deze link om mij een privbericht te sturen: Privbericht naar Petra .
Alvast bedankt, groet Petra
Ik help je graag maar heb helaas nog geen privébericht van je ontvangen, of is het inmiddels al opgelost?
Gr. Petra
Gr. Petra
Omdat ik geen reactie meer van je hebt ontvangen ga ik dit topic sluiten.
Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.
Fijne dag! Groet Petra
Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.
Fijne dag! Groet Petra
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.