De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd! In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard vertellen wij je alles over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 uur kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Actuele levertijden Apple iPhone 14iPhone 14iPhone 14 PlusiPhone 14 ProiPhone 14 Pro Max De iPhone levertijden topics zijn gesloten, omdat deze over het algemeen allemaal direct leverbaar zijn. Het kan voorkomen dat specifieke modellen een levertijd hanteren. Bekijk hiervoor de website of neem contact met ons op! Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? Vanaf 9 september kun je jouw iPhone hee
goedendag allemaal,Mijn vraag: ik heb altijd nummerweergave aanstaan. Maar de laatste tijd is dat ineens niet meer zo en mensen zeggen dat ik anoniem bel. Hoe kan dat? Ik heb niets veranderd en de telefoon staat gewoon op netwerk id. Op tele2 heb ik ook alles goed staan, ik heb de gsm aan en uit gehad en de rest. Wat moet ik daaraan doen?
Hallo, ik heb een vraag over mijn toestelkrediet.Mijn telefoonabbonement loopt nog zeker tot November. (2 jaar contract) Alleen als ik mijn toestelkrediet hebt afbetaald, kan ik dan een nieuwe lening aanvragen bij een ander provider. Of hoe zit dat precies? Kan iemand mij daarbij helpen, ik zou wel wat meer informatie willen.Alvast bedankt.
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Pro Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?Je beste
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Pro Max Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Ik heb de Pixel Buds Pro successvol geclaimt en zou ze binnen 6 weken ontvangen staat er in de mail. Maar ik heb na 6 weken nog steeds niks gehoord over de levering. Ik heb de telefoon gekocht zodat ik bluetooth oortjes erbij kreeg. Omdat ik deze nog niet had. Ik verwacht deze ook gewoon nog te krijgen. Maar hoe lang gaat dit nog duren?
Goedenacht,Ik heb aankoopbewijs nodig voor promotie cashback voor s22 Ik heb denk ik t verkeerde opgestuurd, ik kan alleen zelf niet die aankoopbewijs vinden, alleen m'n contract etc etc. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet Patrick van den broek
Ik wil aanspraak doen op de Samsung promotie van de S22 Ultra maar moet dan een aankoopbewijs uploaden. Welke moderator kan mij hiermee verder helpen.
Ik ben mijn PUKcode kwijt en heb mijn telefoonnummer nog niet aan mijn account gekoppeld.Hoe krijg ik deze terug?
ik heb 3x verkeerde pincode ingevoerd. ik heb mijn kaartje waar mijn pukcode opstaat niet meer.geprobeerd in te loggen op mijn tele2 gebruikersnaam en wachtwoord had ik opgeslagen. Maar bij inloggen geeft hij aan dat het niet klopt. en mijn emailadres niet herkend terwijl ik er wel mijn tele2 mailtjes op krijg.
Supergoed nieuws voor je telefoon: de Tele2 Toestelverzekering. Je bent natuurlijk onwijs zuinig op je gloednieuwe toestel, dus deze wil je dan ook laten verzekeren. Slimme zet! Maar wat als er iets gebeurd waardoor jouw toestel defect is? Bij Tele2 kun je jouw nieuwe toestel nu laten verzekeren. In dit topic geven we je meer uitleg over de mogelijkheden voor een toestelverzekering, wat je moet doen als je een claim wil indienen en andere contactinformatie. F.A.Q. Alle voordelen op een rijtjeDekking in de hele wereld Binnen 1 werkdag weer bereikbaar Reparatie of vervanging binnen een dag. Is dit onverhoopt niet mogelijk? Dan krijg je een leen toestel. Maandelijks opzegbaar Standaard of Uitgebreid Wat valt er onder de verzekering?We bieden twee verzekeringen aan:Standaard verzekering Uitgebreide verzekeringStandaard verzekeringVal-, stoot- en waterschade € 7,95 p/mUitgebreide verzekeringVal-, stoot-, en waterschade Diefstal (incl. zakkenrollen) Gesprekskosten na diefstal (max. €
Goedenavond, Ik heb via tele2 mijn reparatie gedaan bij Dynafix, vervolgens kreeg ik de melding dat het defect verholpen was en kreeg ik mijn telefoon retour. Het defect is niet verholpen en dynafix is niet te contacteren op een schappelijke manier. Ik wil graag tot een oplossing komen maar als dit niet mogelijk is neem ik juridische stappen door de koopovereenkomst van het toestel te ontbinden via de geschillencommissie. wat kunnen jullie voor mij betekenen om dit op te lossen?
Hoi! ik heb 23 oktober de iPhone 14 pro Max besteld. Toen stond de levertijd op 4/6 weken 76855299. Er werd mij aangegeven dat ik tussen 17 november en 1 december iets van PostNL zou horen maar nog altijd niks gehoord. ik verwacht niet dat het in het weekend wordt geleverd. wanneer kan ik de telefoon verwachten? Is er meer duidelijkheid? Omdat het nu de 6de week is begin ik me zorgen te maken. groetjes
I pre-order Google Pixel 7 Pro 256GB. It was supposed to arrive at least one week ago, and I can claim my gift of Google Buds Pro. Now the Deadline is with in 2 days for claiming the gift, but the phone will take at least some weeks to arrive. The customer service asks me to cancel my order because they cannot be sure I can have my gift the Google Buds pro. Why ca n't Tele2 extend the deadline?Canceling my order doesn't seem to be a fair solution to me.
Me abo verlengt met een flip 4 + watch5 maar het duurde al 24 uur voor een aankoopbewijs te krijgen via je mail en die had je dus nodig om aan te vragen via samsung, uiteindelijk kreeg ik response van samsung dat ik te laat was? Het voelt nog steeds als onrecht heb ook meerdere keren gebeld en beloofd dat het geregeld werd maar ben nooit meer teruggebeld als beloofd en elke keer als ik bel moet ik een kwartier wachten. Het voelt nog steeds als onrecht en hoop te krijgen waar ik 'm voor heb verlengd
De gloednieuwe Google Pixel 7 | Google Pixel 7 ProGoogle lanceert twee spectaculaire toestellen. Heb je vragen over de Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro? Je bent hier aan het juiste adres. Wij zetten de meest gestelde vragen voor jou op een rijtje! Goed nieuws - jouw nieuwe Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn vanaf 6 oktober om 17:00 uur te bestellen voor pre-order. Op 13 oktober start de verkoop van dit toestel en deze zal direct leverbaar zijn. Lees hieronder de veel gestelde vragen en bereid je optimaal voor op jouw bestelling en nieuwe abonnement! Informatie over Google Pixel 7 | Google Pixel 7 ProDe Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn direct leverbaar! Tijdelijke Google Pixel actieActie Google Pixel 7: Ontvang de Pixel Buds t.w.v. € 99.Actie Google Pixel 7 Pro: Ontvang de Pixel Buds Pro t.w.v. € 199.Hoe kan ik mijn Google Pixel bestellen?Vanaf 6 oktober kun je jouw Google Pixel heel eenvoudig en snel bestellen! ► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2 (via laptop of co
Hallo allemaal, Al sinds een paar maanden ben ik overgeschakeld op een zogenaamde ‘dumb phone’ om af te kicken van mijn smartphoneverslaving. Ik wil nu echter een Nokia 3310 (2G-netwerk) aanschaffen, maar dan wel het origineel, niet de moderne versie. Mijn vraag is daarom:Kan ik mijn 4G-simkaart in de Nokia 3310 (DE OUDE) gebruiken om te bellen en te SMSen? Ik smeek je moeilijke afkortingen en technische taal over golflengtes tot het minimum te beperken. Bij voorbaat dank. Groetjes,Dame in nood
Goedemorgen Het lijkt erop dat we een technisch? probleem hebben met de onderstaande aangekochte iphone.Hoe zit het met de garantie wanneer we deze voor reparatie weg moeten brengen?
Je hebt het vast gehoord, de iPhone 14 (pro) heeft een nieuwe feature de Dynamic Island. Een prachtig dynamisch eiland in je scherm die je meldingen op een mooie manier weergeeft door het camera gat in je scherm uit te schuiven. Tot nu toe was deze functie enkel alleen beschikbaar voor de iPhone 14 (pro) modellen, maar nu niet meer! Developer Jawomo heeft de app dynamicSpot gemaakt en als early download in de Google Playstore geplaatst. Met deze app maak jij van jouw camera gat ook een dynamisch eiland! De app is gratis te downloaden en voor een eenmalig klein bedrag extra ontgrendel je nog meer features wat deze app nog mooier maakt. Mijn ervaring:Ondertussen gebruik ik deze app nu een week, en ik ben er van overtuigd dat dit de toekomst is voor hoe meldingen op je telefoon binnen moeten komen. Zelf gebruik ik een Samsung S22, en vind de manier van meldingen in mijn scherm altijd super vervelend. Ze komen groot in je scherm en leiden je snel af van de bezigheid waarmee je bezig bent.
Beste Community,Ik heb sinds de launch mijn Pixel 7 Pro en begin me mateloos te storen aan de slechte bel verbinding die ik heb als ik op plekken bel waar mijn vorige toestel, de Huawei Mate 20 Pro het wel altijd perfect deed. Een vriend van me heeft ook een Pixel 7 Pro besteld en als we naar elkaar bellen is het gesprek super slecht. Ik heb zojuist mijn Sim in mijn oude Huawei gestopt en hem gebeld om te kijken of de verbinding beter werd. Dit was wel het geval voor mij, maar niet voor hem. Bij hem bleef de verbinding nog steeds wegvallen, telkens voor 1 seconde en soms meer. Nu is me opgevallen, dat als ik in een open gebied sta de verbinding wel naar behoren werkt. Vanmiddag belde ik vanuit een rijdende auto, waarbij er door een open gebied zonder gebouwen gereden werd.Ik heb een Dbm metende app gedownload en dit zijn de resultaten vanaf mijn zolderkamer:Pixel 7 Pro: -113 tot -104 Dbm (wegvallende verbinding)Huawei Mate 20 Pro: -97 tot -95 Dbm (stabiele verbinding)Deze twee testen h
Ik heb een samsung fold 3 en ik heb gister normaal gewerkt niks aan de hand, ben naar huis gegaan het moment dat ik me telefoon pak en open klap, is het beeld helemaal zwart. Wat kan ik doen?
mijn Samsung s20fe heb ik altijd met schermbeveiliging , dus alleen te openen via vingerafdruk , nu heb ik af en toe last van dat als hij in mijn broekzat zit begint te typen….. dus getallen om te gaan bellen , dat moet toch niet kunnen ? verder ben ik dik tevreden over toestel en tele 2 groet Bertus
Ik kan geen berichten meer versturen en ik kan ook geen berichten ontvangen het begint heel onhandig te worden want ik kan niet op mijn werk rooster inloggen door deze probleem ik probeer imessage steeds te activeren via nummer maar het blijft mij de zelfde bericht geven “Activatie onsuccesvol”Kan iemand mij aub helpen
Ik probeer de Apple iPhone 13 Pro met 128GB te bestellen, maar helaas zie ik deze niet meer op de site terug. Alleen nog met 500 GB of meer. Komt deze nog terug op de site?
Mijn telefoon is gecrasht nu kan ik mijn imei nummer niet opzoeken. Hoe kan ik er nu achter komen wat mijn imei nummer is? Ik wil hem namelijk opsturen ter reparatie.Groet,Goldenlady
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.