De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Hello, ik heb twee en een half week geleden mijn telefoon opgestuurd naar het bedrijf Redeem via Tele2. Nadat ik het had opgestuurd krijg ik heel snel een sms, met daar in dat ze mijn telefoon ontvangen hebben en dat ik binnen vier werkdagen meer zou horen. We zijn nu inmiddels 15 dagen verder en er is nog steeds niks op mijn rekening gestort of heb ik iets gehoord. Ik vind dit heel lastig vooral om het feit dat je ervan uitgaat dat het te vertrouwen is, ik ben zelf ook klant van Tele2 en het leek me ideaal. Ik heb een sms gestuurd maar op geen enkele heb ik reactie gekregen, ik ben het zeker niet eens over de manier hoe hun te werk gaan. Ik vraag me af of als er meerdere mensen zijn met dezelfde situatie en hoe hun het hebben opgelost. Het liefst krijg ik dat geld op me rekening maar als het zo moet wil ik gewoon mijn telefoon terug.
Ik ben nu dus over naar het T-Mobile netwerk. Ik heb in het buitenland zelfs 4G.Maar ik kan niet bellen. Uitgaande oproepen tijdens roaming zijn geblokkeerd door een wachtwoord. Ik heb er nooit een wachtwoord voor ingesteld. Volgens Huawei moet ik bij de provider zijn. In het forum van T-mobile vind ik er wel iets over. Daar moest een technicus van T-mobile contact opnemen met Huawei met het betreffende telefoonnummer en imei nummer.? AUB help, ik wil graag vanuit het buitenland kunnen bellen!
Hi! Heeft iemand een idee waarom mijn S8 vaak "vergeet" dat er over de wifi gebeld moet worden? Als ik de telefoon opnieuw opstart zie ik het tekentje staan. Als ik dan buiten bereik ben geweest van de wifi gaat deze niet automatisch weer naar wifi bellen. In mijn instellingen staat deze wel aan, maar het icoontje zie ik niet staan. Ik mis veel telefoonverkeer (ik woon in een buitengebied zonder dekking). Ik had dit met mijn S7 (andere provider) ook regelmatig. Wie o wie heeft de gouden tip?
Ik heb een lopende BKR registratie met A2 codering. Destijds is alles afgehandeld door het incassobureau Bos. Dit is ook bevestigd namens hen. Er staat nu al een case open sinds 4 februari en nog steeds heeft niemand van Financiën contact met mij opgenomen.Ik kan momenteel geen hypotheek aanvragen door een administratiefout van Tele2 die niet behandeld wordt. De hypotheekrentes vliegen omhoog en ik zie zo mijn koophuis aan mij voorbij gaan. Wanneer wordt dit eindelijk opgepakt?
Ik heb sinds een aantal maanden hele slechte verbinding op mijn iphone 11 pro. ik haal amper 2 streepjes bereik en dat overal. Als ik na 3g switch dan word het wel meer dus ligt aan tele2 lijkt me. meerdere malen aan de lijn gehad maar ze kunnen er niks aan doen.… nou kwam ik dit tegen op deze forum, klopt dit? Kan dit? contract laten ontbinden (heb je toestellening dan moet je die in ze geheel betalen of je kan alleen de toestellening bij Tele 2 houden maar dan kan je je nummer niet meenemen naar een andere provider) over laten sluiten zonder aansluitkosten naar t-mobile tegen de geldende bundels en prijzen van hun. (Ze zeggen je contract op en je kan dan kiezen tussen 1 of 2 jaar t-mobile). Heb je een toetsel lening? Dan kan jekiezen om het in 1 keer af te betalen zoals optie 1 of het door te blijven betalen aan Tele 2 waarbij je een Sim only krijgt bij t-mobile. Kanttekening hieraan is dat je je nummer niet kan meenemen als je de lening niet in 1 keer wilt of kunt af betale
Goedemiddag, Mijn vriendin heeft al poosje een iphone 8 met abonnement bij tele2, aan het begin liep die afentoe vast maar niet echt storend. Sinds een half jaar ongeveer gebeurt het heel veel op één dag, het scherm blijft dan vast staan voor een paar minuten. Ze heeft hem al 2x opgestuurd waaruit bleek dat er een software fout in zat, ze hebben toen een vervangend toestel aangeboden, maar die doet eigenlijk precies het zelfde, wat ons er aan doet denken dat het gewoon de zelfde telefoon is. Bij de tweede keer opsturen ging het eigenlijk precies het zelfde, weer een vervangend toestel die dezelfde probelemen geeft. Nu betaald ze eigenlijk al meer dan een jaar voor een toestel wat niet functioneerd zoals het hoort. Al meerdere keren telefonisch contact gehad met tele2, waarbij ze aangeven dat ze hem alleen op kunnen sturen, terwijl dit wat blijkt gewoon totaal niks opleverd en keer op keer gewoon het zelfde toestel terug sturen. Wat kan een oplossing zijn? Met vriendelijke groet
Sinds donderdag ben ik over naar het nieuwe 4G netwerk. Sinds vrijdag heb ik geen netwerk verbinding meer. Heb al verscheidene stappen van het forum en de telefoonassistent geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Als ik een nieuwe APN wil toevoegen dan toont hij deze later niet in mijn selectie. Iemand verder nog goede ideeën? Alvast bedankt!
Goedenmorgen Ik heb een vraag betreft de Huawei p+ smart 2019… Mijn moeder en ik hebben beide het zelfde toestel, alleen beschikt t toestel van mijn moeder over NFC en die van mij niet....hoe kan dit? Ik heb mijn toestel een maand of 4 later gekregen dan die van mijn ma. Heeft dit met een update o.i.d. te maken? Wie weet raad?
Ik was gisteren in Duitsland. Bij het bereik stond een R en het bereik was goed. Maar het internet werkte niet. In de instelling stond roaming aan en bij de APN stond Tele2 NL met internet.tele2.nl. Ook stond de voorkeur voor LTE en vooraf was de blokkering voor internetten in het buitenland op uit. Ik gebruik de Xiaomi Mi 9t Pro. Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Hallo allemaal,Mijn hotspot werkt niet meer. Komt dat door we zijn overgegaan naar T-Mobile? Of heeft dat er niets mee te maken. Mijn pc is Windows 10 pro. Mijn telefoon is een Alcatel 1S 2019. Ik heb de telefoon de verbinding gereset. Op mijn vaste computer heb ik alles gereset. Adapter verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik heb dus geen internet op mijn pc alleen maar op mijn telefoon. Voor een maand terug deed alles nog.
goedendag allemaal,Mijn vraag: ik heb altijd nummerweergave aanstaan. Maar de laatste tijd is dat ineens niet meer zo en mensen zeggen dat ik anoniem bel. Hoe kan dat? Ik heb niets veranderd en de telefoon staat gewoon op netwerk id. Op tele2 heb ik ook alles goed staan, ik heb de gsm aan en uit gehad en de rest. Wat moet ik daaraan doen?
Ik had een vraag Tele 2 koopt zijn iPhones in bij Apple ik was benieuwd of Amerika geld voor krijgt of de Apple in Amerika laat het me weten dankjewel.
Ik heb hele slechte verbinding met mijn OnePlus 8t. Mijn verbinding tijdens het bellen valt constant weg en ook valt mijn internet voor enkele seconden weg, waardoor webpaginas heel lang laden. De verbinding switcht constant tussen 4g en 4g+.Ik heb hierover al meedere malen gebeld met tele2, alleen tot nu toe nog niet gekomen tot een oplossing.... Network reset en apn instellingen al meerdere malen aangepast + software updates, zonder resultaat.
Ik heb een van de Xiaomi Redmi Note 10 5G telefoons gekocht omdat deze twee simkaarten en een uitgebreid geheugen biedt. Toen ik het kreeg, kon ik het derde slot niet vinden, er leken er maar twee aanwezig te zijn. Ik heb Tele2-ondersteuning erover gevraagd, maar ze konden niet achterhalen waarom, dus adviseerden ze me om het naar een T-Mobile-winkel te brengen. Na zowel de telefoonbeschrijving als de telefoon te hebben gecontroleerd, kreeg ik te horen dat de beschrijving misleidend was omdat het een "hybride" telefoon is. Het kan 2 sims OF 1 sim en 1 geheugenkaart hebben, maar niet 2 sims en 1 geheugenkaart. Ik ben nu afhankelijk van de telefoon nadat ik mijn oude aan een goed doel heb gegeven. Dus ik kan het niet teruggeven omdat ik geen telefoon zou hebben. Ik erger me hier echt aan. Wat kunt u doen om 1 mij te helpen, en 2 de juiste informatie op uw site te zetten? (Hybride is een bekende, het zou in de beschrijving van de telefoon moeten staan).
Ik heb sinds een aantal weken de iPhone 11 en het valt mij op dat deze een stuk trager is dan mijn vorige iPhone 7 Plus. Heb ook zéér vaak maar 1 streepje bereik. Wellicht een foute instelling in de telefoon?Kan iemand mij misschien helpen? Heb de telefoon al aantal keer gereset, mag niet baten.Ik vind het erg vervelend.Groet, Eric
Hoi ik mis ineens Google zoeken hoe krijg ik het terug. En hoe kan ik de melding verwijderden als ik App sluit "Uw telefoon werkt optimaal"
Hallo, Sinds vandaag zit ik bij Tele2. Ik heb een iphone 7 plus en merk dat als ik aan het bellen ben ik geen 4G verbinding heb. Ik kan dus niks op internet opzoeken tijdens het bellen. Als ik bij mijn instellingen kijk, staat bij gesprekken en data 4G VoLTE aan. wie kan mij hierbij helpen??
Hallo, ik heb zowat precies hetzelfde probleem.ik heb 13/08/2022 een nieuw toestel gekocht bij een verlenging van mijn abonnement en deze direct afbetaalt.Het toestel zou dinsdag 16/08/2022 geleverd worden maar toen was ik niet thuis dus zou die woensdag 17/08/2022 afgeleverd worden bij een PostNL punt.Dat is dus nogsteeds niet gebeurt en in de app van postNL staat dat hij nog onderweg is. 4x contact gehad met postNL en steeds wordt er gezegd “ja hij moet nog binnen komen.” Vandaag nog een keer gebeld en er wordt nu gezegt dat de bezorger hem heeft afgeleverd maar dat het postNL punt zegt dat ze niks ontvangen hebben. Dat ik zelf met tele2 bellen moet bellen om een onderzoek te starten en dat heb ik ook gedaan. Tele 2 gaat pas contact opnemen met Post NL nadat ik de gemailde brief uitgeprint en ondertekend heb terug gestuurd. Ik ben het hier totaal niet mee eens want ik moet nu naar de Primera om een formulier uit te gaan printen, onderteken en opsturen. Omdat PostNL een pakket is kwi
Ik ontvang sinds kort geen SMS- verificaties meer van Facebook. Hierdoor kan ik niet meer inloggen op mijn account en de codegenerator instellen. Ik heb hier eerder nooit problemen mee gehad, maar ineens was de codegenerator niet meer gekoppeld en omdat ik deze nodig heb om in te loggen kan ik nu niet meer inloggen op de PC en op de telefoon. Ik ben op één toestel nog ingelogd maar de SMS die de codegenerator zou moeten sturen ontvang ik al dagen niet. Ik heb al alles geprobeerd maar niets werkt. Ik zie op het forum meerdere klachten hierover en ik stel het op prijs als hier snel aandacht aan wordt gegegeven.
Attentie Samsung-fans! Samsung heeft weer een prachtig toestel geïntroduceerd. We begrijpen dat je wellicht wat vragen hebt over jouw nieuwe toestel, bestelling en levering ervan. In dit topic zetten we de meestgestelde vragen voor jou op een rijtje, zodat je alle informatie direct bij de hand hebt. Aangezien de Samsung Galaxy Z Flip4 direct leverbaar is, is er geen apart topic met de levertijden. Informatie over Samsung Galaxy Z Flip4De Samsung Galaxy Z Flip4 is direct leverbaar! Samsung promotieJe ontvangt een Galaxy Watch5 LTE t.w.v. € 349 bij aankoop van een Samsung Galaxy Z Flip4. Deze actie loopt van 10 augustus 2022 t/m 2 oktober 2022. Claim de Galaxy Watch5 via deze pagina. Registreren kan tot en met 31 oktober 2022. Extra inruilwaardeBij het kopen van een Samsung Galaxy Z Flip4 ontvang je €150 bovenop de inruilwaarde van je oude smartphone. Je kan via de Samsung pagina registreren voor deze promotie. De promotie loopt van 10 augustus tot en met 2 oktober. De registratieperio
Ik ben mijn PUK Code kwijt... Is dit iets waarmee ze mij in de winkel kunnen helpen?
Ik heb de Pixel Buds Pro successvol geclaimt en zou ze binnen 6 weken ontvangen staat er in de mail. Maar ik heb na 6 weken nog steeds niks gehoord over de levering. Ik heb de telefoon gekocht zodat ik bluetooth oortjes erbij kreeg. Omdat ik deze nog niet had. Ik verwacht deze ook gewoon nog te krijgen. Maar hoe lang gaat dit nog duren?
De gloednieuwe Google Pixel 7 | Google Pixel 7 ProGoogle lanceert twee spectaculaire toestellen. Heb je vragen over de Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro? Je bent hier aan het juiste adres. Wij zetten de meest gestelde vragen voor jou op een rijtje! Goed nieuws - jouw nieuwe Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn vanaf 6 oktober om 17:00 uur te bestellen voor pre-order. Op 13 oktober start de verkoop van dit toestel en deze zal direct leverbaar zijn. Lees hieronder de veel gestelde vragen en bereid je optimaal voor op jouw bestelling en nieuwe abonnement! Informatie over Google Pixel 7 | Google Pixel 7 ProDe Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn direct leverbaar! Tijdelijke Google Pixel actieActie Google Pixel 7: Ontvang de Pixel Buds t.w.v. € 99.Actie Google Pixel 7 Pro: Ontvang de Pixel Buds Pro t.w.v. € 199.Hoe kan ik mijn Google Pixel bestellen?Vanaf 6 oktober kun je jouw Google Pixel heel eenvoudig en snel bestellen! ► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2 (via laptop of co
In de pre-order heb ik een S10 aangeschaft, deze is dinsdag 12 mrt bezorgt. Nu viel mij vanmorgen op dat zodra ik bel er een pixel knippert op het scherm, is mij in die week nog niet opgevallen. Het doet zich ook alleen voor als ik bel (met het geluid via het luidsprekertje), als die op de carkit staat knippert deze pixel niet. Heb al contact gehad met de klantenservice en de opties waren: 1 telefoon ter reparatie aanbieden (dat ben ik niet van plan voor een toestel van een week oud) 2 van de koop afzien en alles terugsturen en dan met 3 a 4 weken het geld pas terug. 3 langs een Tele2 winkel en dan hopen dat die voor een nieuwe geruild kan worden (als die op voorraad zijn, en dat zou ook kunnen). Klantenservice geeft aan geen inzicht te hebben en de voorraden in de winkels er is ook geen tel nr bekend van de winkels, ik zie het graag anders opgelost door tele2. hiervoor heb ik ook geen telefoon online besteld, heb niet echt tijd om op de bonnefooi naar een tele2 winkel te ga
Na systeemupdate naar Android 9 op mijn Nokia 1 is er geen mobiel internet meer mogelijk.ik heb een data only abonnement op de 2e simkaart in mijn Nokia 1 bij Tele2.data via wifi werkt wel. Het is opvallend dat het voorkeurstype netwerk niet meer is in te stellen in de instellingen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.