Sticky F.A.Q.

Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro

  • 6 October 2022
  • 11 reacties
  • 363 x bekeken
Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro
Reputatie 6
Badge +7

De gloednieuwe Google Pixel 7 | Google Pixel 7 Pro


Google lanceert twee spectaculaire toestellen. Heb je vragen over de Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro? Je bent hier aan het juiste adres. Wij zetten de meest gestelde vragen voor jou op een rijtje!
 



Goed nieuws - jouw nieuwe Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn vanaf 6 oktober om 17:00 uur te bestellen voor pre-order. Op 13 oktober start de verkoop van dit toestel en deze zal direct leverbaar zijn. Lees hieronder de veel gestelde vragen en bereid je optimaal voor op jouw bestelling en nieuwe abonnement!
 

Informatie over Google Pixel 7 | Google Pixel 7 Pro

De Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn direct leverbaar!
 

Tijdelijke Google Pixel actie

Actie Google Pixel 7: Ontvang de Pixel Buds t.w.v. € 99.

Actie Google Pixel 7 Pro: Ontvang de Pixel Buds Pro t.w.v. € 199.


Hoe kan ik mijn Google Pixel bestellen?

Vanaf 6 oktober kun je jouw Google Pixel heel eenvoudig en snel bestellen!  
► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2 (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen!  
► Nieuw abonnement: Ga direct naar onze webshop om jouw nieuwe Google Pixel te bestellen!


Bestelling en levering

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kies je vervolgens zelf een bezorgdag. We informeren je hier zowel vóór als na je bestelling over. 

 

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.


We delen de actuele levertijden met je via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we het levertijdentopic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis.  


Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Google Pixel eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.  

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar doordat sommigen eerder bezorgafspraken maken met de koerier en anderen later, of doordat mensen niet thuis zijn bij de bezorging, kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. 

 

Ik heb een Google Pixel besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van onze bezorgpartner AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. 
 
Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. 
 
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail. Met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. 

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd. 

 

Ik heb een Google Pixel besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen zorgen: de startdatum sluit straks naadloos aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. 

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even of annuleren nog mogelijk is (voornamelijk of je nog binnen de termijn van 14 dagen zit). Na het annuleren kun je inloggen op MijnTele2 om vervolgens jouw abonnement te verlengen. 
 
Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP? Dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt. 

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. 

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. Wat uiteraard wel kan, is je order annuleren en een nieuwe plaatsen. Zo krijg je precies het toestel dat je wilt! Let wel: omdat het om een nieuwe bestelling gaat, kom je achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. 

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat ze achter in de reacties! 


11 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Een prachtig toestel de Pixel 7 pro! Is een aanrader voor alle Android gebruikers :) 

Hi allen,

De levertijd van de Pixel 7 (Pro) is bij zowel Tele2 als T-Mobile veranderd naar 7 november, maar bij T-Mobile zag ik dat sommigen toch hun telefoon al hadden ontvangen. Is dat hier ook het geval? Ik zou de telefoon natuurlijk zo snel mogelijk willen ontvangen, dus ik ben benieuwd of die mogelijkheid bestaat.

 

Is het wellicht ook duidelijk waar de datum van 7 november op is gebaseerd? Krijgt Tele2 tot die tijd gewoon geen voorraad, of komt er toch steeds wat binnen en verwacht men per 7 november aan alle bestellingen te kunnen voldoen?

 

Alvast dank!

Reputatie 2
Badge +1

Hi @RickQ93, ik snap dat je graag snel jouw toestel binnen wilt hebben! Het is alleen zo dat wij het principe ‘First in, First out’ hanteren. Dat betekent wie als eerste besteld, ook als eerste het toestel gaat binnen krijgen. Je krijgt dan ook een mail van ons wanneer jouw toestel bij ons is aangekomen!

Hi @RickQ93, ik snap dat je graag snel jouw toestel binnen wilt hebben! Het is alleen zo dat wij het principe ‘First in, First out’ hanteren. Dat betekent wie als eerste besteld, ook als eerste het toestel gaat binnen krijgen. Je krijgt dan ook een mail van ons wanneer jouw toestel bij ons is aangekomen!

Snap ik! Betekent dat dat er wel een kans is dat hij voor 7 november verstuurd kan gaan worden (Krijgen jullie wel gewoon al voorraad binnen, maar niet genoeg voor alle geplaatste orders?), of bedoel je dat het first in, first out principe dan op 7 november toegepast zal worden?

Reputatie 6
Badge +7

Hey @RickQ93, op 7 november krijgen we weer nieuwe voorraad, dus je kunt het beste uitgaan van die datum. Echter ligt het er dan ook aan hoeveel toestellen we precies ontvangen vs hoeveel bestellingen er zijn gedaan en hoeveel klanten je voor waren. Jouw toestel gaat in ieder geval geleverd worden door PostNL, van hun ontvang je straks bericht met de exacte datum. Voor ons is het nu niet met zekerheid te zeggen, maar ik hoop dat je hem snel in handen hebt.

Laat je het ons weten als je de exacte datum hebt gekregen van PostNL? We horen het graag van je! 😄

Oh ben blij dat ik hem dan op tijd heb besteld! Had op 12 oktober de bestelling geplaatst en kreeg de P7P Hazel op de 18de geleverd en ben er echt super blij mee. Ik vervang mijn P6 non pro en de 5x zoom lens is echt super.

Reputatie 6
Badge +7

Hey @Rumco Johnson héél fijn om te horen. Geniet van je toestel! 😎

Is er al een datum bekend wanneer de pixel buds (pro) worden geleverd?

Reputatie 6
Badge +7

Hey @Rumco Johnson een exacte datum is niet te zeggen. Heb je je al geregistreerd voor de Pixel Buds Pro? Dan worden ze binnen 6 weken naar het door jou opgegeven adres gestuurd. Laat je het me weten als het zo ver is? Hoor het graag van je! 😄

Hey @Rumco Johnson een exacte datum is niet te zeggen. Heb je je al geregistreerd voor de Pixel Buds Pro? Dan worden ze binnen 6 weken naar het door jou opgegeven adres gestuurd. Laat je het me weten als het zo ver is? Hoor het graag van je! 😄

De registratie was goedgekeurd op de 21ste dus volgende week is week 6 :) Krijgen we allemaal de zelfde kleur buds of is dit ook verschillend per kleur pixel die is gekocht?

Reputatie 6
Badge +7

Hey @Rumco Johnson goed om te horen dat de registratie al was goedgekeurd! Als het goed is heb je ze dan inderdaad ergens volgende week in huis. Ik begreep dat iedereen de zwarte buds krijgt. Laat het me gerust weten als je ze hebt ontvangen. Dat vind ik altijd fijn om te horen! 

Reageer