[USER REVIEW] dynamicSpot [Android]

  • 15 November 2022
  • 4 reacties
  • 100 x bekeken
[USER REVIEW] dynamicSpot [Android]
Reputatie 6
Badge +4

Je hebt het vast gehoord, de iPhone 14 (pro) heeft een nieuwe feature de Dynamic Island. Een prachtig dynamisch eiland in je scherm die je meldingen op een mooie manier weergeeft door het camera gat in je scherm uit te schuiven. 

Tot nu toe was deze functie enkel alleen beschikbaar voor de iPhone 14 (pro) modellen, maar nu niet meer! Developer Jawomo heeft de app dynamicSpot gemaakt en als early download in de Google Playstore geplaatst. Met deze app maak jij van jouw camera gat ook een dynamisch eiland! 

De app is gratis te downloaden en voor een eenmalig klein bedrag extra ontgrendel je nog meer features wat deze app nog mooier maakt. 

 

Mijn ervaring:

Ondertussen gebruik ik deze app nu een week, en ik ben er van overtuigd dat dit de toekomst is voor hoe meldingen op je telefoon binnen moeten komen. Zelf gebruik ik een Samsung S22, en vind de manier van meldingen in mijn scherm altijd super vervelend. Ze komen groot in je scherm en leiden je snel af van de bezigheid waarmee je bezig bent. 

Met dynamicSpot kan je zelf instellen hoe jij de meldingen wilt ontvangen. Hoe breed de camera gat moet worden als je een melding binnenkrijgt en hoe lang deze melding moet blijven staan. Je kan ook direct vanuit de melding van dynamicSpot een antwoord sturen.

Wat wel vervelend is dat je op je telefoon zelf alle meldingen moet aanpassen zodat deze niet meer verschijnen op de traditionele manier. Ik hoop nog dat de developer dit aanpakt en met een knop komt dat je dit in één keer voor alle apps kan uitschakelen.

 

Aanrader of niet?

Voor mij persoonlijk is dit echt een aanrader, je raakt zoals gezegd minder afgeleid door de meldingen in je scherm. Het is natuurlijk geen officiële app van een groot bedrijf, maar de developer heeft een goede reputatie en heeft meerdere apps uitgebracht in de Playstore. 

 

Voorbeeld melding (gesloten):

Hoe de melding binnenkomt.

Voorbeeld melding (geopend):

Wanneer je de melding open klikt.

Lijkt het je leuk om deze app uit te proberen? Dat kan via : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jamworks.dynamicspot&hl=nl&gl=US&pli=1

 

Ik ben erg benieuwd wat jij van deze app vind, en of jij het een toevoeging vind of juist totaal niet.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Klinkt als een toffe app, @Jacco! Ik heb zelf een iPhone 13 Pro Max en die zal ik nog wel een tijdje houden, dus ik kan er zelf (helaas) geen gebruik van maken. Als ik een Android-gebruiker was zou ik denk ik heel blij worden van deze app. Hou ervan om alles zelf te kunnen bepalen en zag goede recensies! 

Thanks voor de tip! En alle Android-gebruikers, doe er lekker je voordeel mee. Ben ook wel benieuwd wat anderen hiervan vinden. 🙌🏻

Reputatie 3
Badge +1

Wat een top artikel heb je geschreven @Jacco! Ik heb zelf ook nog een oudere Iphone, dus nog even wachten en ik kan dit ook uit gaan testen, kan niet wachten! 😁 

Reputatie 1

Super leuk geschreven @Jacco en goed om te weten! 🎈 Hier word ik blij van, want ik ben een echte Android-gebruiker. 

Reputatie 6
Badge +4

Super leuk geschreven @Jacco en goed om te weten! 🎈 Hier word ik blij van, want ik ben een echte Android-gebruiker. 

Dankjewel! Ben heel benieuwd wat je er van vind! Mocht je vragen hebben, laat het weten 

Reageer