Skip to main content

Goedemorgen 

Het lijkt erop dat we een technisch? probleem hebben met de onderstaande aangekochte iphone.

Hoe zit het met de garantie wanneer we deze voor reparatie weg moeten brengen?

Hoi @AUDJE niet leuk om te horen dat je iPhone 13 niet meer aangaat, maar dat kunnen we waarschijnlijk wel fixen! Als je het toestel bij ons hebt besteld heb je standaard 2 jaar garantietermijn. Deze garantietermijn is gestart op het moment dat je je toestel van ons hebt ontvangen. Je kunt je toestel via deze pagina bij Dr. Mobile aanmelden ter reparatie. Lees de info op deze pagina goed door en klik dan op de knop ‘Check je reparatie bij Dr. Mobile’. Als je hier het stappenplan volgt, moet het helemaal goed komen. 

Dr. Mobile kijkt of het defect aan je telefoon onder de garantievoorwaarden valt. Is dit het geval? Dan repareren ze gratis je telefoon. Zo niet? Dan betaal je altijd € 36,30 onderzoekskosten. Ook sturen zij je dan een berichtje met daarin de reparatiekosten. Bij akkoord repareren ze je toestel. Ga je niet akkoord? Dan sturen ze je telefoon ongerepareerd terug.

Laat je het me weten als het is gelukt? Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Marciano


Reageer