De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Ik heb na het verlengen van mijn abonnement mijn oude telefoon (iPhone 6S 16gb) opgestuurd naar Redeem. Ik kreeg vlot een bevestiging dat ze de telefoon hadden ontvangen en ook dat de telefoon in goede staat was, en ze het bedrag zouden overmaken. De termijn van 4 werkdagen is al verstreken en mijn mails blijven onbeantwoord. Na het zien van de vele klachten hier op het forum wil ik er ook zo snel mogelijk achteraan. Ik hoop dat Tele2 dit snel oppakt en het probleem doorgeeft aan Redeem/Dynafix.
Beste Tele2, Op 6 oktober heb ik mijn Iphone 6s opgestuurd naar Redeem. Vervolgens ontving ik op 14 oktober om 13:11 twee sms’jes van Redeem. In de eerste staat dat ze hem gaan bestuderen en ik binnen 3 dagen terug hoor en in de tweede staat vermeld dat het afgesproken bedrag binnen 4 werkdagen op mijn rekening wordt gestort. Tot op heden heb ik het afgesproken bedrag nog niet mogen ontvangen. Ik heb Redeem reeds ge-emaild maar geen reactie ontvangen. Hoe krijg ik toch mijn geld?
Hello, ik heb twee en een half week geleden mijn telefoon opgestuurd naar het bedrijf Redeem via Tele2. Nadat ik het had opgestuurd krijg ik heel snel een sms, met daar in dat ze mijn telefoon ontvangen hebben en dat ik binnen vier werkdagen meer zou horen. We zijn nu inmiddels 15 dagen verder en er is nog steeds niks op mijn rekening gestort of heb ik iets gehoord. Ik vind dit heel lastig vooral om het feit dat je ervan uitgaat dat het te vertrouwen is, ik ben zelf ook klant van Tele2 en het leek me ideaal. Ik heb een sms gestuurd maar op geen enkele heb ik reactie gekregen, ik ben het zeker niet eens over de manier hoe hun te werk gaan. Ik vraag me af of als er meerdere mensen zijn met dezelfde situatie en hoe hun het hebben opgelost. Het liefst krijg ik dat geld op me rekening maar als het zo moet wil ik gewoon mijn telefoon terug.
Ik moest mijn telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dit is gelukt, de telefoon is opnieuw opgestart. De telefoon zit nu in de herstelfase maar dit duurt al ruim drie uur, is het normaal dat het zo lang duurt? Het scherm is niet vastgelopen, de telefoon lijkt wel bezig met herstel.
Ik wil mijn voicemail veranderen. Het is nu namelijk alleen hoi. Ik bel de voicemail, ik krijg het hoofdmenu en ga naar de naam inspreken. Dan krijg ik vervolgens de optie om het te beluisteren en dat doe ik. Vervolgens krijg ik de opties opnieuw beluisteren en opnieuw inspreken of klaar en druk dan op sterretje. Omdat ik m goed vind druk ik op sterretje en vervolgens kom ik in het hoofdmenu uit. Ik ben klaar dus hang op. Echter er is niks veranderd. Wat doe ik verkeerd?
Ik vroeg me af of er bij de telefoon ook een oplader en oortjes inbegrepen zit?
Na systeemupdate naar Android 9 op mijn Nokia 1 is er geen mobiel internet meer mogelijk.ik heb een data only abonnement op de 2e simkaart in mijn Nokia 1 bij Tele2.data via wifi werkt wel. Het is opvallend dat het voorkeurstype netwerk niet meer is in te stellen in de instellingen.
Ik heb ongeveer vier maanden geleden een samsung galaxy a50 gekocht, en heb nu een abbonement voor de telefoon en de internet en bel bundel. Nou heb ik mijn telefoon gister avond laten vallen en nu is het scherm helemaal kapot met allemaal kleurtjes. Kijk ik op de website staat er dat ik de vegrendelingscode moet weghalen en dat ik een backup moet maken, maar dat kan ik dus niet meer. Wat nu??
Via Tele2 heb ik mijn oude telefoon gestuurd naar Redeem Dynafix. Op 14 oktober ontving ik een sms dat mijn Samsung S8 goed ontvangen was en dat mijn geld Voor het inruilen binnen 4 werkdagen gestort zou worden.Ik heb echter nog steeds niks ontvangen. Nadat ik Redeem heb gemaild kreeg ik bericht dat ze erachteraan zouden gaan. Dat is nooit meer gebeurd en er wordt nu niet meer gereageerd op mails. Wanneer kan ik mijn geld verwachten?
Ik heb bijna altijd, alleen wanneer ik bel, verbindingsproblemen. Meestal verstaat de ander mij niet, maar ik de andere kant wel. Het maakt niets uit of ik bel of gebeld word.Het bijzondere is dat vele nummers die ik als contact in mijn adresboek heb staan als 088888888 in de display verschijnen. 4G en bijvoorbeeld whatsapp bellen werken prima kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Mijn inkomende gesprekken blijken ineens direct naar voicemail te gaan. Telefoon gaat dus niet over. Instellingen zijn goed en ook niet gewijzigd. SIM er al uitgehaald, opnieuw opgestart etc, maar helpt allemaal niet. Enig idee hoe dit kan? En beter nog: hoe dit verholpen kan worden?
Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?Wil je graag de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max bestellen? Je kunt 'm via de live chat, in je persoonlijke Mijntele2, via 1200 of online bestellen. Ik heb een verkeerde iPhone besteld. Kan ik nog een ander model bestellen?Je huidige order kun je niet meer wijzigen omdat dit een geautomatiseerd proces is. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd. Dit heeft wel invloed op de bezorgdatum van je toestel. Andere klanten hebben hun toestel eerder gekregen dan ik.Het kan zijn dat iemand anders het toestel eerder heeft gekregen, vaak heeft dat te maken dat een bepaald toestel, qua kleur, grootte, intern geheugen, meer of minder populair is. Schaarste iPhone 11Ondanks dat we een ruim aantal toestellen bestellen, krijgen we helaas niet alle iPhones meteen binnen. Er is landelijke schaarste vanuit Apple's distributiecentrum. Tele2 en ook de andere providers krijgen maar een beperkt aantal toestellen geleverd. We kunnen daarom ni
Hallo,Zoals door Tele2 geadviseerd heb ik mijn telefoon ingeleverd bij Redeem. Ik heb hem op 16 september opgestuurd en op 18 september 2 Sms-berichten gehad. Een bericht dat de telefoon goed ontvangen was en daarna een bericht dat ik binnen 4 werkdagen het afgesproken bedrag (50 euro) zou ontvangen. Ik heb echter tot op heden niets ontvangen, we zijn inmiddels 5 weken verder. Ik heb via SMS en mail meerdere berichten gestuurd naar Redeem, echter hier wordt niet op gereageerd. Hoe kan ik dit oplossen?met vriendelijke groet
Beste Tele2, Ik heb mijn Huawei P30 pro telefoon nu +/- 6 maanden. Nou werkt sinds kort de linker speaker van mijn -daarbij als accessoire geleverde- oortjes niet meer. Ik ben dus benieuwd of nieuwe oortjes vanuit jullie onder de garantie vallen. In het garantiebeleid van Huawei vond ik het volgende: 2. De Garantie wordt verstrekt voor een periode van: vierentwintig (24) maanden voor het apparaat; twaalf (12) maanden voor accessoires vanaf de datum van de oorspronkelijke aankoop van het product ("Garantieperiode").Ik hoor het graag. MvG,Thomas
Kan ik via tele2 aan een extra oplader komen voor mijn samsung Galaxy A50?
Krijgt de Oneplus 7T pro wel Volte support van Tele2?Toestel is er klaar voor alleen moet de telefoon provider ook nog toegang geven heb ik begrepen.
Goedemiddag iedereen. Ik heb sinds de afgelopen drie dagen het probleem dat geautomatiseerde sms berichten voor 2FA niet binnen komen. Dit betreft welke website of dienst ik ook maar probeer; Google, PayPal, Discord Sony en nog een paar anderen. Ik heb mijn instellingen gecontroleerd (ook m.b.v. toestelhulp op deze website) en ik kan nog steeds gewone berichten ontvangen. Hetzelfde voor de geautomatiseerde gesprekken, deze worden ook niet ontvangen. Ik heb (vanzelfsprekend) ook op het forum rondgekeken of er mensen met hetzelfde probleem waren / een oplossing was voor dit probleem en zag dat er vooral werd aangeraden om bij de desbetreffende website het probleem aan te kaarten. In mijn geval lijkt het me een beetje vreemd / onhandig om bij elke website of dienst individueel te gaan klagen wanneer er twee overeenkomende factoren zijn; de service van Tele2 en dezelfde telefoon die ik gebruik (Samsung A7 2018). Ik hoop dat iemand me hier verder mee kan helpen, ik heb nl. deze telefoon e
Allereerst wil ik graag weten hoe het met mijn reparatie staat,mijn telefoon schijnt aangekomen te zijn en er is verder geen statusupdate geweest, niet via sms en niet via mail.Nu gaat u schrijven neem hiervoor contact op met Dr. Mobile.Maar ik weiger te bellen naar deze firma, omdat dit een 0900 nummer betreft.wat overigens ook WETTELIJK NIET IS TOEGESTAAN(tenzij een 0 tarief wordt gehanteerd). zij zijn hier in het verleden meerdere malen op gewezen en hebben hiertegen nog niets verandert, er lopen inmiddels meerdere zaken bij ACM. Waarom blijven jullie in zee gaan met een firma die op alle fronten heeft bewezen onbetrouwbaar en klantonvriendelijk te zijn? Dit zijn oprechte vragen, ik verwacht dan ook een oprecht antwoord en geen half gebakken excuus die ik hier geregeld voorbij zie komen. Mvg,Jimmy
Met mijn nieuwe Samsung A70 ben ik door degene die ik bel nauwelijks te verstaan. Zeer regelmatig moet ik het gesprek overnemen op een andere lijn. Dit probleem doet zich kennelijk ook bij andere Samsung-modellen voor, al sinds mei van dit jaar. Zijn er meer mensen die er last van hebben? Wat is de oplossing?
Beste Forum, De vraag is al verschillende keren gesteld, telkens met een antwoord/reactie van andere Tele2 gebruikers. Maar ik ben benieuwd of iemand vanuit de organisatie kan laten weten of we de Visual Voicemail van Apple ooit kunnen verwachten als Tele2 klanten? 🔗 Visual Voicemail
Moet je nog steeds roaming aanzetten op je mobiel als je naar België toe gaat of naar elk ander land in de EU? Of kan je dezelfde telefoon instellingen nu aan laten staan? Alvast bedankt 😊
Goedemiddag, Vorige week heb ik via de Tele2 website mijn telefoon opgestuurd naar Redeem. Inmiddels heb ik al een tijdje geleden een ontvangstbevestiging ontvangen en zou het geld naar mij over gemaakt worden. Deze betalingstermijn is inmiddels verstreken en ik heb mijn geld nog niet ontvangen. Met Redeem krijg ik geen contact en door Tele2 wordt ik weer doorverwezen naar Redeem. Via dit forum zijn anderen met hetzelfde probleem wel geholpen door Tele2 medewerkers. Graag zou ik ook geholpen willen worden en het geld zo snel mogelijk op mijn rekening ontvangen.
Hi, ik heb halverwege juli mijn telefoon opgestuurd naar redeem via de site van tele2. Hierbij kreeg ik na pas 2,5 week bericht dat de telefoon ontvangen is en en beoordeeld na het sturen van 10 emails. Nu is het inmiddels 14 aug en heb ik nog steeds niks ontvangen. Redeem reageert zoals gewoonlijk niet meer op mijn emails en mijn telefoon is weg. Hoe fix ik dit en krijg ik mijn geld.
Hallo! ik heb mijn iPhone 6 ingeleverd bij Redeem. Het bedrijf wat op de site staat bij Tele2. Tot op heden geen geld ontvangen terwijl dit wel vermeld wordt via sms. Hoe gaat dit verder opgelost worden? Groeten Ruben Hoogenberg
Goedemorgen, iets in mijn telefoon is opeens veranderd: als ik aan het bellen ben en iemand anders belt me, dan zie ik niet dat die andere persoon me probeert te bellen. En er is ook geen 'gemiste oproep' bericht meer, zoals vroeger. Hoe kan dit?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.