beantwoord

Redeem betaalt niet. (heeft betaald)

  • 23 November 2019
  • 3 reacties
  • 206 x bekeken

Ik heb na het verlengen van mijn abonnement mijn oude telefoon (iPhone 6S 16gb) opgestuurd naar Redeem. Ik kreeg vlot een bevestiging dat ze de telefoon hadden ontvangen en ook dat de telefoon in goede staat was, en ze het bedrag zouden overmaken. De termijn van 4 werkdagen is al verstreken en mijn mails blijven onbeantwoord. Na het zien van de vele klachten hier op het forum wil ik er ook zo snel mogelijk achteraan. 
Ik hoop dat Tele2 dit snel oppakt en het probleem doorgeeft aan Redeem/Dynafix. 

icon

Beste antwoord door Joost93 28 November 2019, 16:21

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi Joost,

 

Bedankt voor jouw duidelijke verhaal. Vervelend dat je om deze reden op het forum terecht komt. Ik help je graag verder.

Het idee achter Redeem is goed,  zo gaan we de verspilling van bruikbare telefoononderdelen tegen. Bedankt voor het opsturen van jouw toestel.

Heel irritant dat Redeem niks meer laat horen en geen geld overmaakt. Ik merk dat het soms  langer duurt dan de vier werkdagen die zij beloven, maar uiteindelijk wordt er uitbetaald. 

 

Ik zoek graag voor je uit wanneer jij betaald wordt. Ik heb daarvoor jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
  • Heb je het toestel opgestuurd? Welke datum?
  • Bericht ontvangen van Redeem dat het toestel is ontvangen?
  • Heb je je Spam gechecked?
  • Heb je bericht van Redeem dat zij het geld overmaken?
  • Zelf contact opgenomen met Redeem? Welke datum?


Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

 

Hoi Cas, bedankt voor je bericht. 
Redeem heeft ondertussen betaald! 

Reputatie 6
Badge +2

 

Hi @Joost93 

Dat is goed nieuws, bedankt voor het delen. Wanneer heb jij jouw toestel opgestuurd?

Ik hoor graag van je.