Goedemiddag,
Vorige week heb ik via de Tele2 website mijn telefoon opgestuurd naar Redeem. Inmiddels heb ik al een tijdje geleden een ontvangstbevestiging ontvangen en zou het geld naar mij over gemaakt worden. Deze betalingstermijn is inmiddels verstreken en ik heb mijn geld nog niet ontvangen. Met Redeem krijg ik geen contact en door Tele2 wordt ik weer doorverwezen naar Redeem. Via dit forum zijn anderen met hetzelfde probleem wel geholpen door Tele2 medewerkers. Graag zou ik ook geholpen willen worden en het geld zo snel mogelijk op mijn rekening ontvangen.
Bladzijde 1 / 1
Hi,
Zorg je er even voor dat je profiel is ingevuld? Met klantnummer etc. (Deze zijn alleen zichtbaar voor Tele2 medewerkers.) Op het moment zijn er geen medewerkers aanwezig op het forum en zal je de eerst volgende werkdag weer geholpen worden.
Zorg je er even voor dat je profiel is ingevuld? Met klantnummer etc. (Deze zijn alleen zichtbaar voor Tele2 medewerkers.) Op het moment zijn er geen medewerkers aanwezig op het forum en zal je de eerst volgende werkdag weer geholpen worden.
Goedemorgen @GooyersY
Welkom op het forum van Tele2
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
Ik zal dan deze case doorsturen, terugkoppeling daarop kan ook wel even duren.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Arjan
Welkom op het forum van Tele2
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- - Naam
- - Adres
- - Postcode + Woonplaats
- - Klantnummer
- - Geboortedatum
- - Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
- Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .
Ik zal dan deze case doorsturen, terugkoppeling daarop kan ook wel even duren.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Arjan
Hoi,
Is dit inmiddels opgelost?
Is dit inmiddels opgelost?
Hoi Arjan,
het is inderdaad opgelost inmiddels.
Bedankt voor je reacties
het is inderdaad opgelost inmiddels.
Bedankt voor je reacties
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.