Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
Wil je graag de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max bestellen? Je kunt 'm via de live chat, in je persoonlijke Mijntele2, via 1200 of online bestellen.
Ik heb een verkeerde iPhone besteld. Kan ik nog een ander model bestellen?
Je huidige order kun je niet meer wijzigen omdat dit een geautomatiseerd proces is. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd. Dit heeft wel invloed op de bezorgdatum van je toestel.
Andere klanten hebben hun toestel eerder gekregen dan ik.
Het kan zijn dat iemand anders het toestel eerder heeft gekregen, vaak heeft dat te maken dat een bepaald toestel, qua kleur, grootte, intern geheugen, meer of minder populair is.
Schaarste iPhone 11
Ondanks dat we een ruim aantal toestellen bestellen, krijgen we helaas niet alle iPhones meteen binnen. Er is landelijke schaarste vanuit Apple's distributiecentrum. Tele2 en ook de andere providers krijgen maar een beperkt aantal toestellen geleverd. We kunnen daarom niet exact aangeven wanneer je het toestel ontvangt. Kijk voor geschatte levertijden op onze levertijden pagina.
Natuurlijk mag je altijd met ons contact opnemen wat je bestelstatus is, echter zullen we je dan ook moeten vragen om het af te wachten.
Hebben we bijzonderheden of updates, dan zullen we deze in dit topic plaatsen