beantwoord

088888888 en slecht contact alleen bellend

  • 11 November 2019
  • 9 reacties
  • 211 x bekeken

  • Is lekker bezig
  • 5 reacties

Ik heb bijna altijd, alleen wanneer ik bel, verbindingsproblemen. Meestal verstaat de ander mij niet, maar ik de andere kant wel. Het maakt niets uit of ik bel of gebeld word.

Het bijzondere is dat vele nummers die ik als contact in mijn adresboek heb staan als 088888888 in de display verschijnen.

 

4G en bijvoorbeeld whatsapp bellen werken prima

 

kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?

icon

Beste antwoord door eric 12 November 2019, 10:53

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Wat voor toestel gebruik je? Heb je wel eens een ander toestel geprobeerd?

Bv8000 pro. Ik ga geen andere proberen. Android8 

Ben op zoek naar software instellingen

Reputatie 7
Badge +12

Software instellingen voor spraak? Dat toestel ondersteund geen 4G bellen ( volte) in Nederland. Bellen gaat over 3G en daar kun je niet veel aan tweaken. Dat je toestel rare cijfers laat zien wordt veroorzaakt doir de software van dat toestel. De revieuws zijn niet echt geweldig, behalve dat hij heel stevig is.

Hij ondersteunt wel 4g. En bij sommge nummerst die wel gewoon het nummer. Ik ben op zoek naar een software expert in tele2 die snapt wat er mis gaat. Bedankt voor het meedenken eric

Reputatie 7
Badge +12

Hij ondersteunt wel 4g. En bij sommge nummerst die wel gewoon het nummer. Ik ben op zoek naar een software expert in tele2 die snapt wat er mis gaat. Bedankt voor het meedenken eric

  1. Ik schreef: Hij ondersteund geen 4G bellen (volte). Dus je belt over 3G. Voor 4G bellen is een certificering nodig. Zie voor info deze pagina. Op zich geen probleem, maar je kunt niet(s) zo veel instellen aan het voice gedrag van een 3G gesprek.
  2. . Dat er soms wel en soms geen goed nummer wordt getoond zal te maken hebben met of een nummer wel of niet in je telefoonboek voorkomt.Dat is geen issue in het mobiele netwerk, en Tele2 levert  geen software expert service op je toestel. Dat zul je bij de leverancier van het toestel moeten navragen.

 

1.  Die info van die link verwijst naar de standaardpagina voor telefoon ondersteuning. Heb ik niets aan. Verwijs me ajb naar een url waar de instellingen staan.

 

2. Nee. Heeft niets met telboek te maken. Soms staat naam er. Soms 088888888

Reputatie 7
Badge +12

1.  Die info van die link verwijst naar de standaardpagina voor telefoon ondersteuning. Heb ik niets aan. Verwijs me ajb naar een url waar de instellingen staan.

VoLTE instellingen kun je niet zelf aanpassen. Bij toestellen die door de fabrikant zijn gecertificeerd op een netwerk worden deze settings in de ROM geplaatst. Je vind onder hier de fabrikanten en toestel types die voor VoLTE gecertificeerd zijn. Andere toestellen, waaronder die van jouw, kunnen dus geen 4G bellen aan en gebruiken 2G en 3G.

 

 

Ik heb volte uitgezet. Nu lijkt het beter te werken. Data loopt wel op 4g. Ik hoop dat nummer herkenning nu ook consistent gaat zijn. Wordt vervolgd.