beantwoord

Redeem geen geld ontvangen.

  • 2 November 2019
  • 3 reacties
  • 211 x bekeken

Beste Tele2,

 

Op 6 oktober heb ik mijn Iphone 6s opgestuurd naar Redeem. Vervolgens ontving ik op 14 oktober om 13:11 twee sms’jes van Redeem. In de eerste staat dat ze hem gaan bestuderen en ik binnen 3 dagen terug hoor en in de tweede staat vermeld dat het afgesproken bedrag binnen 4 werkdagen op mijn rekening wordt gestort. Tot op heden heb ik het afgesproken bedrag nog niet mogen ontvangen. Ik heb Redeem reeds ge-emaild maar geen reactie ontvangen. Hoe krijg ik toch mijn geld?

icon

Beste antwoord door julians 27 November 2019, 17:36

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op het forum! 

Bedankt voor jouw uitleg. Het idee achter Redeem is goed,  zo gaan we de verspilling van bruikbare telefoononderdelen tegen. Dus bedankt voor het opsturen van jouw iPhone.

Soms is het zo dat Redeem net iets te lang op zich laat wachten met uitbetalen, net als in jouw geval. Ik wil je graag verder helpen. Ik heb daarvoor jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens :

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

Het is nu 1,5 maand verder en heb nogsteeds niks ontvangen.

Welkom op het forum! 

Bedankt voor jouw uitleg. Het idee achter Redeem is goed,  zo gaan we de verspilling van bruikbare telefoononderdelen tegen. Dus bedankt voor het opsturen van jouw iPhone.

Soms is het zo dat Redeem net iets te lang op zich laat wachten met uitbetalen, net als in jouw geval. Ik wil je graag verder helpen. Ik heb daarvoor jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens :

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas


Allemaal gedaan maar helaas nog geen geld gestort gekregen.