Je verkoopt hem niet aan Tele2 maar aan Redeem. Zie voor contact hier.
Hallo Eric,
Tele2 adviseert de verkoop en als Redeem niet reageert kom je toch hier terecht? Zij werken met hen samen, verwijzen je naar hen toe, zijn ze ook medeverantwoordelijk. En ik zou niet weten waar en hoe je anders kan reclameren. Redeem reageert op geen enkele wijze.
Het werkt toch ook als jij een mobiel abonnement besteld bij de mediamarkt. Je hebt een vraag over de levering of factuur van je abonnement, dan bel je Tele2 voor een aanpassing of verandering.
Tele2 heeft door GDPR geen inzage in de klantgegevens van Redeem, daarom verwijzen ook moderators door naar hen. De ervaring die we op het forum lezen is wel dat dit lang kan duren voordat ze reageren.
Inmiddels een week en dagelijks een mail verder, nog steeds niet uitbetaald gekregen en geen enkele reactie. Pure oplichting dit!
Hi@anggie, ik ben het met je eens dat het lang genoeg geduurd heeft. Hoewel ik niet jouw gegevens in kan zien bij Redeem, help ik je graag om te zoeken naar een oplossing. Wil je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voornaam + achternaam
- Klantnummer
- Volledige adresgegevens
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer
Dan ga ik er mee aan de slag!
Groetjes,
Rox
Hallo Fox, sorry voor de late reactie, ik was in het buitenland. Het dagelijks blijven sturen van mails heeft geholpen, na 6,5 week wachten is mijn geld gestort. Maar heel erg bedankt voor je aanbod .
Groetjes,
Angèle Gielesen
Hi @anggie, geen probleem. Ik ben blij om te horen dat het is opgelost (ookal heeft het even geduurd).
Groetjes,
Fox (Rox)