Hi, ik heb halverwege juli mijn telefoon opgestuurd naar redeem via de site van tele2. Hierbij kreeg ik na pas 2,5 week bericht dat de telefoon ontvangen is en en beoordeeld na het sturen van 10 emails. Nu is het inmiddels 14 aug en heb ik nog steeds niks ontvangen. Redeem reageert zoals gewoonlijk niet meer op mijn emails en mijn telefoon is weg. Hoe fix ik dit en krijg ik
mijn geld.
Bladzijde 1 / 1
Tele2 kan helaas geen informatie geven over jouw specifieke case. ZIe ook de FAQ
Ze kunnen misschien wel een berichtje aan hen sturen om jou te contacten. Maar dit forum is geen directe klantenservice, dus pakken ze niet alles direct op. Zorg alvast dat je forumprofiel is gevuld met jouw klantgegevens.
Ze kunnen misschien wel een berichtje aan hen sturen om jou te contacten. Maar dit forum is geen directe klantenservice, dus pakken ze niet alles direct op. Zorg alvast dat je forumprofiel is gevuld met jouw klantgegevens.
Wat vervelend dat je en geen reactie en geen geld hebt mogen ontvangen van Redeem! Ik wil er graag achteraan gaan voor je, Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens: - Naam - Adres - Postcode + Woonplaats - Geboortedatum - Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer Daarnaast graag zoveel mogelijk informatie over het contact met Redeem. Wanneer en hoe heb je contact gehad met hun, heb je ook een SMS ontvangen met een bevestiging van de waarde etc. We gaan dan voor je aan de slag.
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet .
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet .
Omdat je het bedrag het ontvangen van Redeem, sluit ik dit topic.
Nog een fijne dag
Nog een fijne dag
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.