Hoi, welkom op onze Tele2 community.
Vervelend dat Redeem niks meer laat horen en nog geen geld heeft overgemaakt binnen de beloofde tijd. Ik merk dat het in sommige gevallen langer duurt dan vier werkdagen zoals zij beloven, maar uiteindelijk wordt er uitbetaald.
Het idee achter Redeem is goed, zo werken wij samen tegen verspilling van bruikbare telefoononderdelen. Bedankt voor het opsturen van jouw toestel.
Om voor jou uit te zoeken wat de status is van jouw betaling heb ik jouw gegevens nodig.
Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens :
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer + emailadres
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
- Heb je je Spam gechecked op mail van Redeem
Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Hi Cas, Bedankt voor je hulp! Ik heb je een privebericht gestuurd!