beantwoord

samenwerking met Dr. Mobile

  • 15 October 2019
  • 1 reactie
  • 519 x bekeken

Allereerst wil ik graag weten hoe het met mijn reparatie staat,

mijn telefoon schijnt aangekomen te zijn en er is verder geen statusupdate geweest, niet via sms en niet via mail.

Nu gaat u schrijven neem hiervoor contact op met Dr. Mobile.

Maar ik weiger te bellen naar deze firma, omdat dit een 0900 nummer betreft.

wat overigens ook WETTELIJK NIET IS TOEGESTAAN(tenzij een 0 tarief wordt gehanteerd). zij zijn hier in het verleden meerdere malen op gewezen en hebben hiertegen nog niets verandert, er lopen inmiddels meerdere zaken bij ACM.

 

Waarom blijven jullie in zee gaan met een firma die op alle fronten heeft bewezen onbetrouwbaar en klantonvriendelijk te zijn?

 

Dit zijn oprechte vragen, ik verwacht dan ook een oprecht antwoord en geen half gebakken excuus die ik hier geregeld voorbij zie komen.

 

Mvg,

Jimmy

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 22 October 2019, 12:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5

Hi Jimmy, het forum is voor en door klanten. Dit is niet het juiste kanaal om je vraag te stellen over de status van jouw reparatie. Klanten kunnen de status namelijk niet inzien, net als wij moderatoren van Tele2 dit niet kunnen. Dit heeft te maken met de nieuwe privacywetgeving. Heb je inmiddels al meer vernomen over jouw reparatie? Zo niet, dan moet ik je adviseren om contact op te nemen met Dr Mobile

Groetjes, 

Rox