beantwoord

Geen geld ontvangen redeem

  • 14 August 2019
  • 3 reacties
  • 197 x bekeken

Hi, ik heb halverwege juli mijn telefoon opgestuurd naar redeem via de site van tele2. Hierbij kreeg ik na pas 2,5 week bericht dat de telefoon ontvangen is en en beoordeeld na het sturen van 10 emails. Nu is het inmiddels 14 aug en heb ik nog steeds niks ontvangen. Redeem reageert zoals gewoonlijk niet meer op mijn emails en mijn telefoon is weg. Hoe fix ik dit en krijg ik
mijn geld.
icon

Beste antwoord door eric 14 August 2019, 17:46

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Tele2 kan helaas geen informatie geven over jouw specifieke case. ZIe ook de FAQ
Ze kunnen misschien wel een berichtje aan hen sturen om jou te contacten. Maar dit forum is geen directe klantenservice, dus pakken ze niet alles direct op. Zorg alvast dat je forumprofiel is gevuld met jouw klantgegevens.
Reputatie 3
Wat vervelend dat je en geen reactie en geen geld hebt mogen ontvangen van Redeem! Ik wil er graag achteraan gaan voor je, Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens: - Naam - Adres - Postcode + Woonplaats - Geboortedatum - Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer Daarnaast graag zoveel mogelijk informatie over het contact met Redeem. Wanneer en hoe heb je contact gehad met hun, heb je ook een SMS ontvangen met een bevestiging van de waarde etc. We gaan dan voor je aan de slag.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet .
Reputatie 3
Omdat je het bedrag het ontvangen van Redeem, sluit ik dit topic.

Nog een fijne dag 🙋