beantwoord

Huawei P30 pro garantie oortjes

  • 29 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 211 x bekeken

Beste Tele2, 

 

Ik heb mijn Huawei P30 pro telefoon nu +/- 6 maanden. Nou werkt sinds kort de linker speaker van mijn -daarbij als accessoire geleverde- oortjes niet meer. Ik ben dus benieuwd of nieuwe oortjes vanuit jullie onder de garantie vallen. 

In het garantiebeleid van Huawei vond ik het volgende: 

2.	De Garantie wordt verstrekt voor een periode van: vierentwintig (24) maanden voor het apparaat; twaalf (12) maanden voor accessoires vanaf de datum van de oorspronkelijke aankoop van het product ("Garantieperiode").

Ik hoor het graag.

 

MvG,

Thomas

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 4 november 2019, 18:11

Hoi Thomas,

Welkom onze community.

Stom dat de oordopjes nu al mankementen vertonen. Blijven toch altijd kwetsbare onderdelen die oordopjes.
Omdat dit een product van Huawei is kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Huawei. Die garantiebepaling is vanuit Huawei.

 Wij hebben geen Huawei accessoires op voorraad, zoals de standaard meegeleverde oordopjes. Check Huawei klantenservice voor meer info. 

Groet,


Cas

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge

Hoi Thomas,

Welkom onze community.

Stom dat de oordopjes nu al mankementen vertonen. Blijven toch altijd kwetsbare onderdelen die oordopjes.
Omdat dit een product van Huawei is kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Huawei. Die garantiebepaling is vanuit Huawei.

 Wij hebben geen Huawei accessoires op voorraad, zoals de standaard meegeleverde oordopjes. Check Huawei klantenservice voor meer info. 

Groet,


Cas