Hallo!
ik heb mijn iPhone 6 ingeleverd bij Redeem. Het bedrijf wat op de site staat bij Tele2.
Tot op heden geen geld ontvangen terwijl dit wel vermeld wordt via sms.
Hoe gaat dit verder opgelost worden?
Groeten Ruben Hoogenberg
Bladzijde 1 / 1
Hallo Rubennh,
Heb je zelf al per email contact met ze proberen te krijgen, dat is wat de Tele2 medewerkers je eerst vragen te doen.
Pas als dat na diverse pogingen niets oplevert gaan ze dat aankaarten bij Redeem.
Mailadres kan je hier vinden: https://www.tele2.nl/mobiel/oude-telefoon-inruilen/?sqr=redeem#faq-waar-kan-ik-terecht-met-vragen
Heb je zelf al per email contact met ze proberen te krijgen, dat is wat de Tele2 medewerkers je eerst vragen te doen.
Pas als dat na diverse pogingen niets oplevert gaan ze dat aankaarten bij Redeem.
Mailadres kan je hier vinden: https://www.tele2.nl/mobiel/oude-telefoon-inruilen/?sqr=redeem#faq-waar-kan-ik-terecht-met-vragen
Omdat er geen reactie meer binnengekomen is, sluit ik dit topic.
Hopelijk heb je het bedrag ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn en je hebt inmiddels zelf contact opgenomen met Redeem, kun je een nieuw topic starten.
Nog een fijne dag
Hopelijk heb je het bedrag ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn en je hebt inmiddels zelf contact opgenomen met Redeem, kun je een nieuw topic starten.
Nog een fijne dag
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.