De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Ik krijg de laatste tijd regelmatig in mijn scherm de melding “stilgehouden oproep”. Het gekke is dat “niet storen” NIET is ingeschakeld. De telefoon ligt vaak gewoon naast mij en gaat echt niet over, en ineens een gemiste oproep (en voicemail bericht). Mensen die ik ken/mijn contacten komen wel vaak gewoon door, het gaat mis met mensen die ik niet ken en dus ook niet in mijn contacten staan. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
hey hoi, ik heb al zn 2 jaar een oneplus 6 met tele2 sim only maar ik zie nog steeds geen voLTE in mijnstatus balk word dat nog beschrikbaar voor de oneplus 6?
Ik zoek de unlock code voor mijn Samsung GT-E1150i telefoon...
Met oscar hopman ik heb een netwerk code nodig voor mijn telefoon Alcatel o-t 213 de simkaart is nog niet geactiveerd stuur mij deze code op naar e-mail : verwijderd door moderator
Dus de iphone 12 was net uitgekomen en ik kwam meteen met een vraag. Stel ik haal een iphone 12, die is dus compatible met 5g. Maar kan ik dan nogsteeds 4g op de iphone 12 gebruiken of heb ik echt een 5g abonnement nodig ( die tele2 overigens niet eens heeft)
Dear everyone,I have a contracted iphone with Tele2, but the contract has reached its end. And I would like to change to other SIM cards due to move to the foreign country. Does anyone know how to unlock this contracted phone? Look forward to your reply and thank you in advance.
Ik weet niet of dit probleem aanhoudt sinds ik iOS12 heb geïnstalleerd, maar ik heb onlangs gemerkt dat het beltoonvolume niet lager wordt als ik mijn telefoon pak zoals hij vroeger was. Het gaat de hele tijd op hetzelfde volume over. Heeft iemand hetzelfde probleem?
Zojuist is mijn a70 kapot gegaan. Helaas loopt mijn huidige abonnement nog een jaar.Dringend op zoek naar een andere mobiele telefoon dus. Is er ook een mogelijkheid om alleen de toestelbundel af te kopen? En een nieuw abonnement met toestel af te sluiten bij Tele 2?
Hallo allemaal,Mijn hotspot werkt niet meer. Komt dat door we zijn overgegaan naar T-Mobile? Of heeft dat er niets mee te maken. Mijn pc is Windows 10 pro. Mijn telefoon is een Alcatel 1S 2019. Ik heb de telefoon de verbinding gereset. Op mijn vaste computer heb ik alles gereset. Adapter verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik heb dus geen internet op mijn pc alleen maar op mijn telefoon. Voor een maand terug deed alles nog.
Hi!Na 2 jaar Tele2 mobiel mag ik nu verlengen. Ik wil daar graag een nieuw toestel bij.Mijn huidige S8 voldoet prima, maar verliest vaak zijn vowifi bel verbinding bij mij thuis. Omdat ik in een "gat” woon is hier geen enkel streepje netwerk :( Ik ben dus afhankelijk van Vowifi.Nu wil ik geen duur toestel weer. Een oppo a72 of iets in die strekking. Al deze budget toestellen staan niet op de lijst voor Vowifi. Is deze lijst gewoon niet up 2 date?
Hallo, ik probeerde gisteren een “paypal” account aan te maken waarvoor ik sms verificatie nodig heb… Dus ik typ mijn telefoon nummer in en klikte op “verzenden” normaal krijg ik vrij snel een SMS met de code… Ik wacht nu al 1 dag en heb het nog steeds nietIk heb mijn nummer op verschillende manieren ingetypt niks werkte…Maar ik heb ergens op een forum gelezen dat het komt omdat bepaalde nummers geblokkeerd worden door mijn provider (wat in dit geval Tele2 is) Zou het mogelijk zijn om SMS etc. Te krijgen van ALLE nummers
Hallo,Heeft iemand ervaring met telefoons van Wish? De specificaties lijken erg goed voor een goedkope prijs. Natuurlijk hoeft niemand te vertellen dat het niet dezelfde kwaliteit is als een originele Samsung, ik wil alleen weten of deze telefoons werken op de bandbreedte van Tele2. Hieronder zie je de bandbreedte van de telefoon, alle telefoons bij hun hebben dezelfde bandbreedte, vandaar.Bedankt alvast.
Hallo, Sinds vandaag zit ik bij Tele2. Ik heb een iphone 7 plus en merk dat als ik aan het bellen ben ik geen 4G verbinding heb. Ik kan dus niks op internet opzoeken tijdens het bellen. Als ik bij mijn instellingen kijk, staat bij gesprekken en data 4G VoLTE aan. wie kan mij hierbij helpen??
Goedendag.,Nu het voor zakelijke klanten wel mogelijk is om een duo simkaart aan te vragen wil ik dit als particulier ook. Reden: Tijdens mijn werk gebruik ik een cat telefoon (onverwoestbaar maar niet gebruiks vriendelijk) en buiten mijn werk een huawei.Ik wil dus met hetzelfde nummer probleemloos kunnen schakelen in de situatie qua toestel. Graag een reactie. Groetje Peter. V. J.
Vorige week heb ik mijn telefoon verkocht, maar helaas heb ik geen betaling ontvangen.Nu heb ik aangifte gedaan, maar de politie vraagt naar het IMEI nummer.Nu heb ik het toestel netjes met orginele verpakking en alles opgestuurd, dus ik kan deze zo niet meer terug vinden.Wel heb ik dit toestel besteld bij Tele2 en nu is mijn vraag of ik het IMEI nummer via Tele2 nog kan achterhalen.Kan iemand mij hierbij helpen?
Hi,Afgelopen week is mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Ik kan nu weer bellen maar het lukt mij niet om mobiele data te krijgen.Ik heb al verschillende instellingen geprobeerd die op het forum staan (T-mobile toegangspunt en tele2 toegangspunt met toestelhulp) maar dit wil niet baten.Het lijkt mij ondertussen wel fijn om gewoon internet te hebben en ben benieuwd of hier wat aan gedaan kan worden. Alvast bedankt,Mees
Voor het repareren van mijn ipad heb ik het ip adres nodig. Waar kan ik dat vinden?
Hi, Mijn simkaart hield er opeens mee op. Ik heb een nieuwe binnen gekregen en deze moet geactiveerd worden.Op de website wordt er aangegeven dat ik alleen via de klantenservice geholpen kan worden omdat mijn oude simkaart het niet meer doet. Maar het is lastig om de klantenservice te bellen wanneer mijn sim het niet doet en de nieuwe nog niet geactiveerd is. Is er een andere optie hiervoor? Groetjes,Mees
Mijn telefoon stond aan.
Hallo allemaal, Gebruik mijn xiaomi 9t pro al een jaar met tele2. nooit problemen mee gehad. maar na een dagje duitsland, heb ik zowel geen 4g of mobiel bereik. iemand een idee, hoe ik dit kan oplossen? mvg, r.m.hans
Vanwege corona kan je geen kaartje bij de chauffeur bij de bus van de lijn in Belgie.Ik probeerde een sms te kopen maar kreeg de melding dat de sms niet verzonden kon worden?Kan ik geen belgische betaalde smsjes versturen?
Bij mij is het nachtelijke automatische overzetten naar het nieuwe netwerk per mail aangekondigd en per mail gemeld dat dat mislukt is. Kan ik dat handmatig doen terwijl ik nu in Frankrijk ben??
Sinds donderdag ben ik over naar het nieuwe 4G netwerk. Sinds vrijdag heb ik geen netwerk verbinding meer. Heb al verscheidene stappen van het forum en de telefoonassistent geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Als ik een nieuwe APN wil toevoegen dan toont hij deze later niet in mijn selectie. Iemand verder nog goede ideeën? Alvast bedankt!
Vandaag per mail en sms bericht ontvangen dat ik ben overgezet naar het nieuwe netwerk. Ook de nieuwe tele2 app geïnstalleerd (via wifi).Sinds ik ben overgezet heb kan ik niet meer bellen of data gebruiken. Mijn telefoon is een Pocophone F1 (die staat dus ook niet in toestelhulp). Klantenservice chatbot geeft aan dat ik moet bellen, dat kan dus even niet! Wat te doen?
Afgelopen donderdag kreeg ik een sms van tele2 dat ze automatisch zouden overstappen naar een nieuw 4G netwerk en sinds die dag kan ik geen gebruik meer maken van mijn databundel is er een manier om dit terug te draaien? ik heb momenteel een OnePlus 3 met een chinees OS (H2OS). Ik heb een aantal keren mijn netwerkinstellingen gereset maar het blijkt niet te helpen. Mvg, Andy
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.