beantwoord

4G tijdens bellen valt weg geen internet

  • 2 June 2020
  • 11 reacties
  • 3639 x bekeken

Hallo,

 

Sinds vandaag zit ik bij Tele2. Ik heb een iphone 7 plus en merk dat als ik aan het bellen ben ik geen 4G verbinding heb. Ik kan dus niks op internet opzoeken tijdens het bellen.

Als ik bij mijn instellingen kijk, staat bij gesprekken en data 4G VoLTE aan. 

 

wie kan mij hierbij helpen??

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 29 July 2020, 14:54

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Blijft de 4G indicatie ook in beeld als je belt? Niet dat deze terugschakeld naar 3g?

Nee, die verdwijnt.. 

Reputatie 7

Ervaar je dit thuis of ook buiten en in andere steden? En als je niet belt kan je wel internetten via 4G?

Reputatie 7
Badge +12

Als 4G indicator verdwijnt staat er toch iets niet goed bij de instellingen. Is de software up to date en heb je bij de carrierinformatie op Tele2 staan?

Ik heb het zelfde probleem….. 

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb het zelfde probleem….. 

En welk toestel gebruik jij? Al een keer opnieuw opgestart?

Reputatie 6
Badge +2

Hey Bengeltje,

Welkom op de Community! Welk toestel heb jij en waar ervaar je dit probleem?
We helpen je graag verder maar de uitleg is een beetje kort! 
 

Probeer de stappen hierboven gegeven door @pipodeclown en @eric te checken!
Kan je ons vertellen wat er aan de hand is dan duiken we er meteen voor je in. 
Om jouw persoonsgegevens volledig te maken wil ik je vragen om je klantnummer toe te voegen.
Mocht ik jouw gegevens moeten controleren dan kan ik dat gelijk doen! 

We staan voor je klaar! :thumbsup:

Bij mij hetzelfde probleem, met klantenservice kom ik helaas niet verder via de assistente app kan je niet fatsoenlijk communiceren #misdewinkel #misgoedemail maar heb een samsung s20+ en ervaar het zelfde alles staat goed ingesteld en heb heel weinig bereik in heel nederland en tijdens bellen valt 9 vd 10 keer het internet weg wat ontzettend vervelend is ivm tijdens het werk gebruik ik mijn s20+ voor prive gebruik en hotspot om mijn s9 te voorzien van internet voor navigatie (ben pakketbezorger) maar in de pauze bellen en even facebook bekijken of mail te checken zit er niet in  voorheen nooit problemen gehad  keer (toen winkels nog open waren) al de simkaart vervangen maar heeft nu geen effect meer idemdito bij mijn vriendin precies hetzelfde hoop hier verandering in te zien komen anders genoodzaakt om een andere oplossing te vinden misschien andere provider helaas

Reputatie 7

Bij mij hetzelfde probleem, met klantenservice kom ik helaas niet verder via de assistente app kan je niet fatsoenlijk communiceren #misdewinkel #misgoedemail maar heb een samsung s20+ en ervaar het zelfde alles staat goed ingesteld en heb heel weinig bereik in heel nederland en tijdens bellen valt 9 vd 10 keer het internet weg wat ontzettend vervelend is ivm tijdens het werk gebruik ik mijn s20+ voor prive gebruik en hotspot om mijn s9 te voorzien van internet voor navigatie (ben pakketbezorger) maar in de pauze bellen en even facebook bekijken of mail te checken zit er niet in  voorheen nooit problemen gehad  keer (toen winkels nog open waren) al de simkaart vervangen maar heeft nu geen effect meer idemdito bij mijn vriendin precies hetzelfde hoop hier verandering in te zien komen anders genoodzaakt om een andere oplossing te vinden misschien andere provider helaas

Gebruik voortaan wat punten en hoofdletters om zinnen te maken, want je tekst is nu heel lastig leesbaar wat de kans vergroot dat de lezer halverwege afhaakt.

Als je in heel Nederland heel weinig bereik hebt, dan heb je dus eigenlijk nergens goed bereik. Dan is er iets mis met je toestel of je simkaart, want anders had Tele2 geen klant meer over. Ben je al gemigreerd naar het nieuwe (T-Mobile) netwerk?

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @G.Nostrum,

Jouw probleem is anders dan topic starter. Ik raad je aan om een eigen topic aan te maken. Neem dan de tip van @pipodeclown over jouw tekstopbouw in overweging en je wordt zo goed mogelijk geholpen door de Community! :thumbsup:

@pipodeclown  dankjewel voor je reactie ik kan proberen om er betere zinnen van te maken maar dat vind ik nogal lastig wat waar hoort, of ik het nieuwe netwerk heb durf ik niet te zeggen laatste keer dat ik sim kaart heb laten vernieuwen is gebeurd toen de winkels nog open waren.

 

@Cas van Tele2  dankjewel voor je reactie, ik ga een eigen topic aanmaken!