beantwoord

Sms ontvangen van ALLE nummers

  • 3 October 2020
  • 4 reacties
  • 506 x bekeken

Hallo, ik probeerde gisteren een “paypal” account aan te maken waarvoor ik sms verificatie nodig heb… Dus ik typ mijn telefoon nummer in en klikte op “verzenden” normaal krijg ik vrij snel een SMS met de code… Ik wacht nu al 1 dag en heb het nog steeds niet

Ik heb mijn nummer op verschillende manieren ingetypt niks werkte…

Maar ik heb ergens op een forum gelezen dat het komt omdat bepaalde nummers geblokkeerd worden door mijn provider (wat in dit geval Tele2 is) Zou het mogelijk zijn om SMS etc. Te krijgen van ALLE nummers

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 5 October 2020, 11:08

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Lees eens dit forumtopic:

https://forum.tele2.nl/e-mail-350/probleem-zonnet-e-mail-sommige-partijen-kunnen-mij-niet-e-mailen-anderen-wel-80283

Reputatie 7

Krijg je wel andere sms berichten binnen?

Lees eens dit forumtopic:

https://forum.tele2.nl/e-mail-350/probleem-zonnet-e-mail-sommige-partijen-kunnen-mij-niet-e-mailen-anderen-wel-80283

het gaat over SMS niet over Mails, als ik een verificatie code van Paypal wil ontvangen werkt dat niet want het word blijkbaar geblokkeerd door Tele2.

Reputatie 5

Hi @Senna112233, welkom op onze Community! Ik kan bepaalde nummers voor je deblokkeren in het systeem. Het is daarom handig voor ons om te weten of je wel andere sms berichten ontvangt. Vandaar dat @pipodeclown de vraag stelt. Wil je het ons laten weten?

Gaat het alleen om verificatiecodes van een bepaalde instanties zoals PayPal, dan is de enige oplossing om dit bij PayPal zelf aan te kaarten. Zij moeten hier grondig onderzoek naar doen. Hier kan ik jou jammer genoeg niet bij helpen! Ik geloof dat @WhTurner vast een ander topic wilde doorsturen, maar ik ben ook gelijk in het archief gedoken en heb dit topic voor jou gevonden. Misschien niet het antwoord waar je op gehoopt had, maar er staat achtergrond informatie in en geeft duidelijkheid over de situatie. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! :raising_hand_tone4: