beantwoord

Nieuwe simkaart want oude kapot maar kan niet klantenservice bellen om te activeren.

  • 1 September 2020
  • 3 reacties
  • 425 x bekeken

Hi,

 

Mijn simkaart hield er opeens mee op. Ik heb een nieuwe binnen gekregen en deze moet geactiveerd worden.

Op de website wordt er aangegeven dat ik alleen via de klantenservice geholpen kan worden omdat mijn oude simkaart het niet meer doet.

 

Maar het is lastig om de klantenservice te bellen wanneer mijn sim het niet doet en de nieuwe nog niet geactiveerd is.

 

Is er een andere optie hiervoor?

 

Groetjes,

Mees

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 2 September 2020, 11:20

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Nee, gewoon even iemand anders zijn telefoon gebruiken. Kan ook vanaf een vaste lijn!

Nee, gewoon even iemand anders zijn telefoon gebruiken. Kan ook vanaf een vaste lijn!

Hi Eric,

 

Dankjewel voor je bericht. Dit dacht ik al maar is wat lastiger omdat ik alleen woon en momenteel niet naar kantoor ga.

Vandaar de zoektocht naar een andere optie.

 

In ieder geval bedankt.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @MeesG,
Welkom op de Community! Bedankt voor het delen van jouw vraag hier, dit is een ‘lastige’ situatie! Jouw oude simkaart werkt niet meer en de nieuwe kan je niet activeren.

In jouw Mijn Tele2 kan je de nieuwe simkaart activeren maar alleen als jouw oude nog werkt. Er wordt dan een code verstuurd naar jouw oude simkaart. Nu heb ik het meteen voor je uitgezocht en het is mogelijk dat ik jouw simkaart activeer! Omdat je jouw Community account goed hebt ingevuld heb ik jouw gegevens kunnen checken, thanks! Nu zie ik dat jij vanochtend contact hebt gehad met mijn collega en dat hij jouw simkaart heeft geactiveerd.
Goed om te zien dat het is opgelost! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of kunnen we je ergens bij helpen, geef een seintje. De Community staat altijd voor je klaar! :innocent: