Skip to main content
Ik zoek de unlock code voor mijn Samsung GT-E1150i telefoon...
Ik denk dat je in je Samsung account moet zijn.
Ik heb geen 'samsung account' (wat is dat?)
Wat bedoel je dan? Je pin code of je puk code?
Netwerk unlock code (simlock)
Die vind je terug in mijn tele2 en op de verpakking van de simkaart.
Dat klopt niet en dat kan niet. Code is afhankelijk van telefoon/IMEI...
Ala het goed is krijg je van Tele2 een unbranded smartphone waar geen lock opzit, iedere SIM kan erin (Dat rijmt nog ook)



Maar leg nu eens precies uit waar je tegen aanloopt, en heeft Tele2 je Smartphone geleverd?
Of heb je een toestel dat niet voor de EU bedoelt is.?
't Is geen smartphone. Ik zoek een UNLOCK CODE!: https://en.wikipedia.org/wiki/SIM_lock
OK niet kwaad worden. Sorry ik ben al weg. Succes ermee.
Er is nog een topic van 3 jaar geleden over deze telefoon

Daar was de oplossing, belwinkel opzoeken die jouw telefoon unlocked en bonnetje indienen. DIe codes van jaren geleden hebben ze niet meer.
Ik ga niet naar een of andere obscure beltoko in de hoop het geld dan later terug te krijgen...

Ik heb diverse latere posts gezien waar ook een code werd gegeven...

(dat is Tele2 trouwens ook wettelijk verplicht...)
Ik kan me niet voorstellen dat je gezien hebt dat er een code op het forum is gegeven. Stuur eens een link? Wanneer heb je dit toestel gekocht en voor hoeveel geld? Heb je daar nog een aankoopbewijs van en dat het door Tele2.nl is verkocht?
Link zal ik eens zoeken, weet niet meer welke dat was.

Aankoopbon heb ik niet meer en prijs exact weet ik ook niet.

(ik bewaar nu eenmaal niet alle kassabonnetjes mijn hele leven, dan heb je ieder jaar een paar vuilniszakken vol...)



Dat 'ie van Tele2 is lijkt me duidelijk: er kunnen alleen Tele2 simkaarten in...

(ze kunnen dat toch ook aan het IMEI nummer controleren?)

De link die je geeft heeft het over een vergoedingsformulier; da's nergens te vinden...
Dat formulier bestaat niet meer. Je moet gewoon even onderhandelen met de telefonische klantenservice. Hopenlijk kunnen die jouw aankoop terugvinden en een vergoeding toewijzen.
@arco



Welkom op het forum van Tele2,

Vaak hebben deze codes inderdaad niet meer en verwijzen we naar een telefoonwinkel, de kosten vergoeden wij dan.



Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:


  • Naam
  • - Adres
  • - Postcode + Woonplaats
  • - Klantnummer
  • - Geboortedatum

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groet,



Arjan
Je zult die telefoon toch niet voor tele2 willen gebruiken? Zal wel niet 4G geschikt zijn.
4G interesseert me ook niks, ik wil er alleen mee kunnen bellen...

(als het voor Tele2 was, had ik de hele code niet nodig uiteraard...😃 )
Helaas hebben we geen unlock code voor dit toestel, en heb ik Arco verwezen naar een belwinkel, de kosten daarvan vergoeden we.



Groet,



Arjan

Netwerk unlock code (simlock) deze heb ik nodig voor mijn telefoon Alcatel o-t 213 stuur deze op, naar oscarhopman@gmail.com

 


Dit topic is een jaar oud, je moet eigenlijk een eigen topic aanmaken.

Verder is dit een openbaar forum, daar moet je geen privé dingen neerzetten. Verwijder je e-mail adres door op de drie puntjes rechtsonder te klikken en dan op bewerk. Je hebt een uur na plaatsing om dat te doen. dus tot twintig over twee

Telefoons van Tele2 hebben GEEN simlock.


Nou…. ik heb een jaar geleden nog een andere telefoon moeten kopen omdat prepaid overging naar t-mobile, en toen ik mn t-mobile kaartje in mn telefoon stopte bleek er keihard een tele2 simlock op het telefoontje te zitten. Waar destijds niemand me mee kon helpen trouwens. Kan ik mn bonnetje voor de andere telefoon die ik toen heb gekocht dan nog inleveren? Was maar 3 tientjes duurder dan bij een louche shop de simlock er af laten halen  :grin: