beantwoord

Geen mobiele data sinds activatie nieuwe simkaart.

  • 4 September 2020
  • 9 reacties
  • 293 x bekeken

Hi,

Afgelopen week is mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Ik kan nu weer bellen maar het lukt mij niet om mobiele data te krijgen.

Ik heb al verschillende instellingen geprobeerd die op het forum staan (T-mobile toegangspunt en tele2 toegangspunt met toestelhulp) maar dit wil niet baten.

Het lijkt mij ondertussen wel fijn om gewoon internet te hebben en ben benieuwd of hier wat aan gedaan kan worden.

 

Alvast bedankt,

Mees

icon

Beste antwoord door pipodeclown 5 September 2020, 13:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7

Ben je gemigreerd naar de nieuwe omgeving? Wat zijn de eerste 3 getallen van je klantnummer dat nu in Mijn Tele2 staat? En wat voor toestel gebruik je?

Ben je gemigreerd naar de nieuwe omgeving? Wat zijn de eerste 3 getallen van je klantnummer dat nu in Mijn Tele2 staat? En wat voor toestel gebruik je?

Ik heb inderdaad een tijdje terug het bericht gekregen dat ik naar de nieuwe omgeving ben geëmigreerd. Vandaar dat ik ook via het forum naar topics heb gekeken waarbij ze de toegangspunten aanpassen naar de nieuwe.

Dit werkt helaas niet voor mij.

Eerste drie cijfers zijn 1.19

Mijn toestel is de Oneplus 8

Reputatie 7

Dan ben je inderdaad gemigreerd. Dan had je waarschijnlijk nog een simkaart van voor de migratie. Wat voor velen helpt is om een nieuwe simkaart aan te vragen als het niet lukt met de juiste APN.

Ik heb net een nieuwe simkaart ivm de vorige die het niet deed. Dus ik denk dat het ergens anders aan ligt.

Dan ben je inderdaad gemigreerd. Wat voor velen helpt is om een nieuwe simkaart aan te vragen als het niet lukt met de juiste APN.

Ik heb net een nieuwe simkaart ivm de vorige die het niet deed. Dus ik denk dat het ergens anders aan ligt.

Reputatie 7

Dan ben je inderdaad gemigreerd. Wat voor velen helpt is om een nieuwe simkaart aan te vragen als het niet lukt met de juiste APN.

Ik heb net een nieuwe simkaart ivm de vorige die het niet deed. Dus ik denk dat het ergens anders aan ligt.

Zou kunnen, ik geef alleen aan welke oplossingen we hier voorbij zien komen. Is de nieuwe simkaart van voor of na de migratie?

Dan ben je inderdaad gemigreerd. Wat voor velen helpt is om een nieuwe simkaart aan te vragen als het niet lukt met de juiste APN.

Ik heb net een nieuwe simkaart ivm de vorige die het niet deed. Dus ik denk dat het ergens anders aan ligt.

Zou kunnen, ik geef alleen aan welke oplossingen we hier voorbij zien komen. Is de nieuwe simkaart van voor of na de migratie?

Dat wordt ook erg gewaardeerd! De simkaart is van deze week. Ik vermoed van na de migratie aangezien het t-mobile toegangspunt als standaard staat.

Reputatie 7

Dan ben je inderdaad gemigreerd. Wat voor velen helpt is om een nieuwe simkaart aan te vragen als het niet lukt met de juiste APN.

Ik heb net een nieuwe simkaart ivm de vorige die het niet deed. Dus ik denk dat het ergens anders aan ligt.

Zou kunnen, ik geef alleen aan welke oplossingen we hier voorbij zien komen. Is de nieuwe simkaart van voor of na de migratie?

Dat wordt ook erg gewaardeerd! De simkaart is van deze week. Ik vermoed van na de migratie aangezien het t-mobile toegangspunt als standaard staat.

Hangt er vanaf wanneer deze is verstuurd (in verhouding tot de migratie datum). Heb je de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te testen? Als het daar ook niet werkt, dan kan de klantenservice een case aanmaken om uit te laten zoeken of er toch ergens voor jou afgesloten staat.

Dan ben je inderdaad gemigreerd. Wat voor velen helpt is om een nieuwe simkaart aan te vragen als het niet lukt met de juiste APN.

Ik heb net een nieuwe simkaart ivm de vorige die het niet deed. Dus ik denk dat het ergens anders aan ligt.

Zou kunnen, ik geef alleen aan welke oplossingen we hier voorbij zien komen. Is de nieuwe simkaart van voor of na de migratie?

Dat wordt ook erg gewaardeerd! De simkaart is van deze week. Ik vermoed van na de migratie aangezien het t-mobile toegangspunt als standaard staat.

Hangt er vanaf wanneer deze is verstuurd (in verhouding tot de migratie datum). Heb je de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te testen? Als het daar ook niet werkt, dan kan de klantenservice een case aanmaken om uit te laten zoeken of er toch ergens voor jou afgesloten staat.

De mobiele gegevens (4g) werken inderdaad ook niet in een andere telefoon. 

Dan ga ik de klantenservice weer bellen. Dankjewel.