Skip to main content

Mijn telefoon stond aan.

Een herstart is een eerste goede test. Dan handmatig netwerk zoeken en T-Mobile selecteren.


Dat heb ik al geprobeerd.


Hey @Bowabowabowabowa,
Welkom op de Community! Je bent over naar het nieuwe netwerk maar de verbinding werkt niet. Dit moeten we zo snel mogelijk fixen! Wanneer ben jij overgezet naar het nieuwe netwerk?

De eeste stap heeft @eric aangekaart, thanks! In dit topic bespreken we de instellingen van jouw toestel. Deze moeten na het overgaan naar het nieuwe netwerk soms opnieuw handmatig ingesteld worden. Kan jij de APN instellingen aanpassen? Als dit niet helpt dan is de oplossing een nieuwe simkaart. Ik hoor graag van je het werkt. Ondertussen maak ik een ticket aan voor de technische dienst! Zij kunnen bepalen of jij een nieuwe simkaart nodig hebt.

Bedankt voor het invullen van jouw Community account, hierdoor kan ik jouw gegevens meteen opzoeken. Laat ons weten of het is gelukt? Ik sta voor je klaar! :innocent: