beantwoord

Vowifi lijst up 2 date?

  • 23 September 2020
  • 6 reacties
  • 312 x bekeken

Hi!

Na 2 jaar Tele2 mobiel mag ik nu verlengen. Ik wil daar graag een nieuw toestel bij.

Mijn huidige S8 voldoet prima, maar verliest vaak zijn vowifi bel verbinding bij mij thuis. Omdat ik in een "gat” woon is hier geen enkel streepje netwerk :( Ik ben dus afhankelijk van Vowifi.

Nu wil ik geen duur toestel weer. Een oppo a72 of iets in die strekking. Al deze budget toestellen staan niet op de lijst voor Vowifi. Is deze lijst gewoon niet up 2 date? 

icon

Beste antwoord door eric 23 September 2020, 12:56

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De lijst bij Tele2 is redelijk gedateerd. Aangezien iedereen naar het nieuwe netwerk wordt overgezet kun je beter kijken naar de lijst bij T-Mobile. Kijk onder: “Welke toestellen zijn geschikt voor bellen via 4G en wifi?”

Ah top! Lijst van T-Mobile is 1 op 1?

Edit: ook de lijst van t-mobile is naar mijn idee wat gedateerd :( 

Reputatie 7
Badge +12

Het nieuwe netwerk van Tele2 maakt gebruik van T-Mobile IMSI's. Dat is leidend voor telefoons qua functionaliteit van VolTE en Vowifi.  Dus als het toestel daarop staat en je bent overgezet naar het nieuwe netwerk, dan is dit bruikbaar.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Dennis1109,

Dat is een goede vraag! Ik ga dit meteen voor je uitzoeken, het is natuurlijk niet chill als de VoWifi-lijst niet up to date is.
Ik kom meteen bij je terug als ik meer informatie heb, beloofd! :thumbsup:

Al iets bekend? En dan specifiek over de:

Xiaomi Poco X3

OnePlus Nord

Oppo A72

 

Groeten Dennis

Hi! 

Ondertussen zijn we bijna 2 week verder. Is er al iets bekend?