Skip to main content
beantwoord

Kan databundel niet meer gebruiken (sinds nieuw 4G netwerk)

  • 12 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 227 x bekeken

Afgelopen donderdag kreeg ik een sms van tele2 dat ze automatisch zouden overstappen naar een nieuw 4G netwerk en sinds die dag kan ik geen gebruik meer maken van mijn databundel is er een manier om dit terug te draaien? ik heb momenteel een OnePlus 3 met een chinees OS (H2OS). Ik heb een aantal keren mijn netwerkinstellingen gereset maar het blijkt niet te helpen.

 

Mvg, Andy

Beste antwoord door pipodeclown

Mij overkwam het ook dat data het eerst niet werkte, maar dat werd snel opgelost nadat ik het had gemeld. Bel even de klantenservice om een melding te maken en geef daarbij aan dat het vanwege de migratie is. Je zou ook op het forum op een Tele2 moderator kunnen wachten, zij zijn op werkdagen actief en lopen alle topics op volgorde na. Zorg dan alvast dat je klantnummer is ingevuld in je forumprofiel.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 12 augustus 2020

Mij overkwam het ook dat data het eerst niet werkte, maar dat werd snel opgelost nadat ik het had gemeld. Bel even de klantenservice om een melding te maken en geef daarbij aan dat het vanwege de migratie is. Je zou ook op het forum op een Tele2 moderator kunnen wachten, zij zijn op werkdagen actief en lopen alle topics op volgorde na. Zorg dan alvast dat je klantnummer is ingevuld in je forumprofiel.