De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Beste,Ik wou mijn abonnement verlengen via Belsimpel (omdat we dit via het werk met korting kunnen regelen). Waarom word ik als vaste en al jarenlange klant van Tele2 benadeeld bij een verlenging van mijn abonnement? Als ik de Oneplus Nord i.c.m. een Tele2 abonnement verleng ben ik €20,- duurder uit dan als ik zou overstappen vanaf een andere provider of een nieuw nummer zou nemen. Waarom word ik hier als vaste klant benadeeld?
De simkaart wordt niet herkend op een Moto G7 Power met Lineage 17. Met AOSiP hetzelfde probleem.Op de officiele crDroid 7 werkt de simkaart maar is door een grafische bug en beeindigde updates niet bruikbaar.Iemand met dit toestel met een custom rom werkend gekregen?
Ik heb 4 februari een iphone 12 pro gold 128 gb besteld. Nu staat er bij levertijd 6 tot 8 weken. Ben ik er zeker van dat de telefoon binnen 8 weken geleverd word?
Ik heb op 3 februari een Iphone 12 besteld bij Tele2, deze zou in eerste instantie bezorgd worden op 8 februari maar werd ivm het weer om begrijpelijke reden geannuleerd. Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt via mijnafspraak.nl, de nieuwe bezorgdatum werd 12 februari.De bezorger van AMPgroep kwam uiteindelijk om 18:00 uur. Hij melde gelijk dat hij een probleem had, zijn ipad was uitgevallen en daardoor het contract niet tevoorschijn kon halen. Hij vroeg of ik een printer heb, heb ik niet dus even aan de buren gevraagd of ze het contract voor mij willen afdrukken, dit kon, dan kon hij het contract via zijn mobiele telefoon uitprinten.Het bleek dat het hoofdkantoor het contract nog niet naar de bezorger zijn mobiele telefoon had gestuurd. Hij belt met het hoofdkantoor maar staat in de wacht, er wordt gemeld… u bent de eerstvolgende in de wachtrij… en hangt vervolgens op. Ik zeg tegen hem, je was de eerstvolgende in de wachtrij en vervolgens zegt hij doodleuk… “Ja dan moet ik nog 10 minuten
Hoi, ik heb 4-2 de Samsung S21 roze 128gb besteld. Op het moment van bestellen stond 1 week levertijd. Nu staat er op de website dat de levertijd 3 weken is.Welke levertijd moet ik aanhouden? 1 of 3 weken? Dank!
Goedendag,Graag wil ik mijn toestelkrediet afbetalen, wegens contractovername. Echter, er staat dat dit pas kan nadat alle openstaande facturen zijn betaald. Als ik vervolgens naar mijn facturen ga, staan er helemaal geen openstaande facturen. Wat nu?Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Nikki
Hoe zet ik alle foto's e.d over van huawei naar de iPhone 11?
Beste Tele2,ik heb al maanden geen voicemail meer kunnen beluisteren omdat het instellen steeds niet lukt. Ik heb al meerdere keren deze vraag ingestuurd en nog steeds werkt het niet. Ik krijg bij het bellen naar de voicemail alleen de optie om opnieuw in te stellen, pincode lukt, na inspreken sluit het menu vanzelf af
Ik ben afgelopen vrijdag mijn telefoon verloren en ik had een aantal vragen. Ik heb mijn huidige simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Ik vroeg me af of ik met mijn nieuwe sim mn huidige abonnement behoud, of ik nog iets moet doen wanneer ik mijn nieuwe sim binnen krijg en of ik mijn oude telefoon nummer behoud. Ook vroeg ik me af of ik mijn oude apps kan bewaren die op mijn oude telefoon staan die ik kwijt ben.
Ik heb gisteren mijn nieuwe iPhone 11 gekregen. Toen doe binnen kwam heb ik hem tot 100% opgelaten en weer in de oplader gedaan toen die 1% was. Inmiddels zit die nu al 4 uur in de oplader en is die pas 77%. Is dit normaal?
Ik heb 3 onbeluisterde berichten en wanneer ik voicemail bel moet ik een welkomstbericht maken. Eerst een password en dan een welkomstbericht dan heb ik dit gedaan moet ik aflsuiten met een hekje en dat gaat hij uit. Ze zeggen eenmalig en dan bel ik no een keer moet ik de zelfde stappen weer herhalen dus die welkomstbericht lukt niet en kan ook mijn voicemail niet beluisteren
Hallo, Ik heb maandag de iphone 12 pro met abonnement besteld. In de bevestigingsmail stond dat ik van AMP een bericht zou krijgen voor een leveringsafspraak wanneer het product op voorraad zou zijn. Nog geen 15 min erna, kreeg ik die melding al. Ik heb natuurlijk de snelste optie gekozen en dat was in dit geval 8 februari. Nu is mijn vraag: hoe kan de iPhone 12 pro al zo snel geleverd worden als er bij de levertijd van de telefoon 6-8 weken staat? Heb ik nu voor niets een afspraak gemaakt?
Hallo Allemaal,Ik heb een best interesante vraagstelling vanavond :)Vandaag is mijn nieuwe Verizon Unlocked Motorola Z4 uit de verenigde staten binnen gekomen, Sim kaart erin en gaan met de banaan had ik verwacht maar helaas is het nog niet zo makkelijk. Simkaart word netjes herkend, maakt verbinding op 4G LTE, en SMSjes komen prima binnen.Alleen het bellen heeft wel een aparte bijkomstigheid. Als ik vanaf mijn werktelefoon (KPN) of een willekeurig andere telefoon (getest met T-Mobile Thuis/ Ben en T-Mobile) bel naar mijn Tele2 nummer in deze telefoon dan schakelt hij automatisch naar voicemail.Ik krijg wel automatisch een SMS bericht op de telefoon binnen met een gemist oproep.Als ik dan vanaf de telefoon terugbel dan krijg ik wel gewoon verbinding en werkt alles prima.Als de andere kant vervolgens mij weer terugbelt dan krijgen we ook gewoon verbinding, echter wanneer we de verbinding hierna weer verbreken dan kan de persoon aan de andere kant mij niet meer bereiken en schakelt hij
Ik was gisteren in Duitsland. Bij het bereik stond een R en het bereik was goed. Maar het internet werkte niet. In de instelling stond roaming aan en bij de APN stond Tele2 NL met internet.tele2.nl. Ook stond de voorkeur voor LTE en vooraf was de blokkering voor internetten in het buitenland op uit. Ik gebruik de Xiaomi Mi 9t Pro. Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Beste Tele2 Forum, Ik heb 16 januari de nieuwe Samsung S21 Ultra 512GB ge-preordered. Ondertussen is het de release datum maar heb ik nog steeds geen mail ontvangen van de koerier (ook niet in de spam). Ik zag op de site van Tele2 dat als ik de telefoon vandaag zou bestellen, ik heb morgen binnen krijg. Ondanks dat ik gepreordered heb, heb ik nog niks binnen :(Is er mogelijk een indicatie wanneer deze geleverd zal gaan worden? Aangezien ik gepreordered heb hoopte ik de telefoon toch wel minimaal op de releasedatum binnen te hebben. Zit nu mét mijn tevens gepreorderde accesoires van Samsung op mijn telefoon te wachten :(Met vriendelijke groet,Pim
avond !Ik heb de samsung s21 ultra ge pre-orderd + cadeaus maar de levertijd kan pas op 02-05. Zijn die cadeaus dan nog steeds geldig ? En waarom duurt de levertijd zo lang , je pre-orderd in mijn ogen niet voor niets ?Mvg
Ik heb het forum afgestruind, maar heb voor mijn idee nog geen duidelijk antwoord. Ik heb een maandelijks opzegbaar abonnement en ben van plan mijn telefoonkrediet af te betalen. Is het dan mogelijk om een nieuwe telefoon erbij te nemen, of moet ik dan dit abonnement opzeggen en een nieuwe aanvragen met telefoon erbij? Als dit niet kan, dan jammer. Als het wel kan, hoe gaat het dan in zijn werk?
Iphone 12 blijkt na besteld en betaald te hebben niet leverbaar. Informatie mbt de levertijd blijkt niet te kloppen. Nadat ik betaald heb zelfde dag geannuleerd. Wacht inmiddel 21 dagen op terugbetaling van +/-900, euro. Wachttijd telefonisch 36 wachtenden voor u. Contactformulier website werkt niet. Goed bezig Tele2!
Goedemorgen, nadat mijn neefje de pukcode van m’n vader heeft geblokkeerd hebben wij geprobeerd jullie te bellen. Helaas lukte dat niet. Vervolgens een inlog proberen aan te maken om achter de pukcode te komen, komen wij niet in mijn tele 2. Ben er uren mee bezig geweest om te achterhalen hoe ik kan inloggen. Elke keer weer diezelfde foutmelding. Kunnen jullie mij zsm de pukcode opsturen. Mijn vader is hierdoor onbereikbaar wat totaal niet goed uitkomt.
Ik heb onlangs mijn telefoon geüpgraded van de S9 naar een S10-notitie. Is er een manier om mijn alarm en beltonen van mijn oude S9 naar mijn nieuwe S10-notitie te krijgen, omdat de huidige naar mijn mening veel te stil zijn.Ik heb mijn telefoon geüpgraded via Samsung, dus ik heb geen toegang meer tot een S9.Help alstublieft
Hoi, ik heb een maand mijn iPhone 12Pro. Ik had heel snel de camera bekeken en dit leek allemaal goed. Als ik nu foto’s probeer te maken lijkt het wel een telefoon van 10 jaar oud. Ik zie online veel mensen met hetzelfde probleem die hem omgewisseld hebben voor een nieuwe en daarna geen problemen meer gehad hebben. Zie bijlage. Zoals je ziet is het heel erg blurry. En kn je bijna elke pixel tellen. Met mijn voorcamera had ik dit ook. Alles is ook heel moeilijk scherp te stellen.
Wat nu
Ik maak sinds kort gebruik van bellen via Wifi. Dit werkt op zich prima maar als ik al aan het bellen ben, en gebeld word door een ander, dan krijgt die ander geen ingesprektoon maar helemaal niks te horen en er is ook geen mogelijkheid om mijn voicemail in te spreken. Mijn voicemailbox staat wel goed ingesteld heb ik gehoord net. Hoe kan dit probleem worden verholpen? Mijn toestel is een Goole Pixel 5.
Ik heb de oneplus 7 pro nu net anderhalf jaar. Maar nu begint mijn usb c poort slecht te werken. Hij laad nog wel op maar als er een kleine stoot tegen de kabel komt dan laad hij al niet meer op. Zelfde probleem met andere usb c laders. Valt dit onder garantie werk?
Telkens als ik 1233 bel en me voicemail wil beluisteren vertellen ze me dat ik mijn voicemail moet instellen. Heb het nu al zo vaak ingesteld maar het slaat blijkbaar gewoon niet op en blijf het telkens horen. Hoe krijg ik nou eindelijk mijn voicemail te horen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.