beantwoord

iphone 12 levering

  • 28 January 2021
  • 1 reactie
  • 78 x bekeken

  • Is lekker bezig
  • 5 reacties

Iphone 12 blijkt na besteld en betaald te hebben niet leverbaar. Informatie mbt de levertijd blijkt niet te kloppen. Nadat ik betaald heb zelfde dag geannuleerd. Wacht inmiddel 21 dagen op terugbetaling van +/-900, euro. Wachttijd telefonisch 36 wachtenden voor u. Contactformulier website werkt niet. Goed bezig Tele2! 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 1 February 2021, 12:35

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Sbo,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen verder helpen met jouw annulering en de terugbetaling van jouw aanbetaling.

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 werkdagen jouw aanbetaling terugstorten! In dit geval duurt het langer, mijn excuses daarvoor. Het is op dit moment ook drukker dan normaal bij onze klantenservice. Goed dat je het hier aankaart, je bent bij mij aan het juiste adres Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier zo snel mogelijk wordt opgepakt! Daarvoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken en ik ga dit monitoren voor jou. Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt en dat jij wordt terugbetaald, beloofd!

Jij hoeft nu verder niks te doen. Als je hier vragen over hebt stel ze gerust. Ik zoek het voor je uit en we houden je op de hoogte.