beantwoord

Telefoon afbetalen en nieuwe telefoon nemen (maandelijks abonnement

  • 1 February 2021
  • 2 reacties
  • 698 x bekeken

Ik heb het forum afgestruind, maar heb voor mijn idee nog geen duidelijk antwoord.

 

Ik heb een maandelijks opzegbaar abonnement en ben van plan mijn telefoonkrediet af te betalen. Is het dan mogelijk om een nieuwe telefoon erbij te nemen, of moet ik dan dit abonnement opzeggen en een nieuwe aanvragen met telefoon erbij?

 

Als dit niet kan, dan jammer. 

Als het wel kan, hoe gaat het dan in zijn werk?

icon

Beste antwoord door eric 1 February 2021, 14:04

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als je eerst het telefoon afbetaald en je hebt een maandelijks opzegbaar/verlengbaar abonnement dan kun je inderdaad weer verlengen met een nieuw toestel. 

Het kan wel zijn dat het niet direct kan na je toestel afbetaling omdat er al één toestelbundel op de factuur is geplaatst die halverwege de maand wordt afgeschreven. Maar omdat jij dus een maandelijks opzegbaar abonnement hebt gekozen is het inderdaad geen probleem. Je toestel betaal je af in mijn.tele2.nl

Als je eerst het telefoon afbetaald en je hebt een maandelijks opzegbaar/verlengbaar abonnement dan kun je inderdaad weer verlengen met een nieuw toestel. 

Het kan wel zijn dat het niet direct kan na je toestel afbetaling omdat er al één toestelbundel op de factuur is geplaatst die halverwege de maand wordt afgeschreven. Maar omdat jij dus een maandelijks opzegbaar abonnement hebt gekozen is het inderdaad geen probleem. Je toestel betaal je af in mijn.tele2.nl

Top Dankjewel! Lekker duidelijk!