Skip to main content

Beste Tele2,

ik heb al maanden geen voicemail meer kunnen beluisteren omdat het instellen steeds niet lukt. Ik heb al meerdere keren deze vraag ingestuurd en nog steeds werkt het niet. Ik krijg bij het bellen naar de voicemail alleen de optie om opnieuw in te stellen, pincode lukt, na inspreken sluit het menu vanzelf af

Hallo @01sanne011,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw voicemail.

Allereerst mijn excuses voor het ongemak en dat je hiet al lang mee bezig bent. Omdat jij alles al hebt geprobeerd en het niet lukt om de voicemail in te stellen heb ik meteen jouw gegevens erbij gepakt. Ik heb aan de achterkant jouw voicemail een reset gegeven maar dit heeft niet geholpen. Daarom heb ik een melding gemaakt voor ons special forces team, zij hebben alle tools tot hun beschikking om dit op te lossen. Nog even geduld!

Mocht je hier vragen over hebben dat hoor ik eht graag. De Community staat voor je klaar!