beantwoord

telefoon kwijt

  • 7 February 2021
  • 4 reacties
  • 493 x bekeken

Ik ben afgelopen vrijdag mijn telefoon verloren en ik had een aantal vragen. Ik heb mijn huidige simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Ik vroeg me af of ik met mijn nieuwe sim mn huidige abonnement behoud, of ik nog iets moet doen wanneer ik mijn nieuwe sim binnen krijg en of ik mijn oude telefoon nummer behoud. Ook vroeg ik me af of ik mijn oude apps kan bewaren die op mijn oude telefoon staan die ik kwijt ben.

icon

Beste antwoord door eric 7 February 2021, 16:49

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als je een vervangende simkaart hebt aangevraagd wordt deze gekoppeld aan je lopende abonnement. Daar veranderd niets aan. Als je een nieuwe telefoon hebt gekocht en eerder een backup had gemaakt bij Google of Apple dan kun je die informatie via je username en paswoord weer op die nieuwe telefoon laden.

Bedankt voor het antwoord! Ook behoud ik mijn nummer? Aangezien mijn telefoon nog steefs kwijt is.

Reputatie 7
Badge +12

Ja, als je alleen een nieuwe simkaart, dus geen nieuw abonnement met toestel hebt gekocht, dan behoud je jouw oude nummer.

Reputatie 7
Badge +8

Je zult je nieuwe simkaart moeten activeren. Het snelste gaat het bij de helpdesk telefonisch. 

De tweede manier is door een moderator hier. Daarvoor kun je nu al in jouw profiel je telefoonnummer en klantnummer vermelden. Dan hoeft degene die je helpt alleen nog van jouw de simkaartnummer te krijgen.