Ik heb op 3 februari een Iphone 12 besteld bij Tele2, deze zou in eerste instantie bezorgd worden op 8 februari maar werd ivm het weer om begrijpelijke reden geannuleerd. Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt via mijnafspraak.nl, de nieuwe bezorgdatum werd 12 februari.
De bezorger van AMPgroep kwam uiteindelijk om 18:00 uur. Hij melde gelijk dat hij een probleem had, zijn ipad was uitgevallen en daardoor het contract niet tevoorschijn kon halen.
Hij vroeg of ik een printer heb, heb ik niet dus even aan de buren gevraagd of ze het contract voor mij willen afdrukken, dit kon, dan kon hij het contract via zijn mobiele telefoon uitprinten.
Het bleek dat het hoofdkantoor het contract nog niet naar de bezorger zijn mobiele telefoon had gestuurd. Hij belt met het hoofdkantoor maar staat in de wacht, er wordt gemeld… u bent de eerstvolgende in de wachtrij… en hangt vervolgens op. Ik zeg tegen hem, je was de eerstvolgende in de wachtrij en vervolgens zegt hij doodleuk… “Ja dan moet ik nog 10 minuten wachten en ik moet nog helemaal naar Utrecht” En…. dat was het dan, meneer vertrekt en ik heb mijn telefoon niet.
2 uur later krijg ik een email van AMPgroep dat ik een nieuwe afspraak kan maken… De eerstvolgende afspraak kan gemaakt worden voor 22 februari… nog 10 dagen wachten op mijn telefoon… omdat meneer het niet kon opbrengen om even 10 minuten te wachten tot hij contact kreeg met het hoofdkantoor..
Onbegrijpelijk, wat een gang van zaken….