beantwoord

Bezorging iPhone 12 AMP groep

  • 12 February 2021
  • 3 reacties
  • 525 x bekeken

Ik heb op 3 februari een Iphone 12 besteld bij Tele2, deze zou in eerste instantie bezorgd worden op 8 februari maar werd ivm het weer om begrijpelijke reden geannuleerd. Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt via mijnafspraak.nl, de nieuwe bezorgdatum werd 12 februari.

De bezorger van AMPgroep kwam uiteindelijk om 18:00 uur. Hij melde gelijk dat hij een probleem had, zijn ipad was uitgevallen en daardoor het contract niet tevoorschijn kon halen. 

Hij vroeg of ik een printer heb, heb ik niet dus even aan de buren gevraagd of ze het contract voor mij willen afdrukken, dit kon, dan kon hij het contract via zijn mobiele telefoon uitprinten.

Het bleek dat het hoofdkantoor het contract nog niet naar de bezorger zijn mobiele telefoon had gestuurd. Hij belt met het hoofdkantoor maar staat in de wacht, er wordt gemeld… u bent de eerstvolgende in de wachtrij… en hangt vervolgens op. Ik zeg tegen hem, je was de eerstvolgende in de wachtrij en vervolgens zegt hij doodleuk… “Ja dan moet ik nog 10 minuten wachten en ik moet nog helemaal naar Utrecht” En…. dat was het dan, meneer vertrekt en ik heb mijn telefoon niet.

2 uur later krijg ik een email van AMPgroep dat ik een nieuwe afspraak kan maken… De eerstvolgende afspraak kan gemaakt worden voor 22 februari… nog 10 dagen wachten op mijn telefoon… omdat meneer het niet kon opbrengen om even 10 minuten te wachten tot hij contact kreeg met het hoofdkantoor..

 

Onbegrijpelijk, wat een gang van zaken….


 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 15 February 2021, 14:50

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ja, de druk is hoog bij die bezorgers. Je ziet zelfs dat ze al dagen vooraf helemaal volgeboekt zijn door de winkels lockdown. Nu telefoonwinkels weer voor click en collect open mogen zal de druk weet afnemen. Maar goed, dat gaat voor jou nu niets opleveren. Ik neem aan dat de 2e keer alles wel goed gaat met de ipad.

Reputatie 7

Als hij nog een aantal adressen had te gaan dan had hij beter zijn iPad eerst kunnen gaan omruilen, want bij de klant wachten op papieren printjes is in deze tijd nauwelijks een alternatief.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @martijnggg,

Welkom op de Community! Bedankt voor de duidelijke uitleg van de situatie

Door de weersomstandigheden en de drukte bij de leveranciers duurt het allemaal langer. Dat de bezorger jouw toestel niet kan leveren omdat hij niet de juiste middelen bij zich heeft is heel rot maar dit kan in uitzonderlijke situaties gebeuren. De iPad had hij kunnen opladen in zijn auto maar waarschijnlijk was hij zijn oplaadkabel vergeten. Dit maakt het voor jou niet goed maar ik hoop dat je nog 7 dagen geduld kan hebben. Als ik dit voor je had kunnen versnellen had ik het zeker gedaan, je verhaal raakt me en ik heb dit nog niet eerder gezien. Ik zou ook niet blij zijn met deze situatie. Weet dat we er alles aan doen om iedereen op tijd zijn of haar bestelling te leveren. Mijn excuses voor het ongemak! 

Laat je ons weten als je jouw toestel binnen hebt? De Community is er voor je!