beantwoord

samsung preorder levertijd en cadeau

  • 28 January 2021
  • 2 reacties
  • 276 x bekeken

avond !

Ik heb de samsung s21 ultra ge pre-orderd + cadeaus maar de levertijd kan pas op 02-05. Zijn die cadeaus dan nog steeds geldig ? 
En waarom duurt de levertijd zo lang , je pre-orderd in mijn ogen niet voor niets ?

Mvg

icon

Beste antwoord door pipodeclown 28 January 2021, 23:54

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7

Meestal zijn cadeaus een actie van de fabrikant en dien je je bij de fabrikant aan te melden voor de actie nadat je het toestel hebt ontvangen. De fabrikant stuurt dan jou de cadeaus op. Op de website van de fabrikant vindt je de voorwaarden tot wanneer aankopen in aanmerking komen voor de actie en tot wanneer je jouw aankoop kunt aanmelden.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @ddoggyy,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Wat een super mooi toestel heb jij besteld! Ik denk dat de leverdatum 5 februari is in plaats van 5 mei. Vul uiterlijk 31 maart 2021 het formulier in voor de actie bij Samsung. Hier vind je de voorwaarden van de Samsung actie: https://www.samsung.com/nl/members/pre-order/. In dit topic houden we je op de hoogte van de meest recente levertijden van de Samsung S21Ultra:



Laat je weten wanneer je jouw toestel binnen hebt en als je hulp nodig hebt met het aanvragen van jouw cadeaus? Ik sta voor je klaar!