beantwoord

voicemail instellen opnieuw

  • 15 September 2020
  • 9 reacties
  • 3550 x bekeken

Ik heb 3 onbeluisterde berichten en wanneer ik voicemail bel moet ik een welkomstbericht maken. Eerst een password en dan een welkomstbericht dan heb ik dit gedaan moet ik aflsuiten met een hekje en dat gaat hij uit. Ze zeggen eenmalig en dan bel ik no een keer moet ik de zelfde stappen weer herhalen dus die welkomstbericht lukt niet en kan ook mijn voicemail niet beluisteren

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 16 September 2020, 14:59

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @canan1,
Welkom op de Community! Bedankt voor je duidelijk uitleg van jouw situatie. Let’s fix this. Het is duidelijk dat het instellen van je voicemail niet goed gaat, dat is vervelend.

Ik ga je hier meteen mee helpen! Op onze website hebben we een pagina waar alles staat beschreven over voicemail, check deze hier. Wat belangrijk is, is dat jouw wachtwoord voldoet aan deze eisen:

  • We adviseren om minimaal 5 cijfers te gebruiken
  • De cijfers mogen niet gelijk zijn (bijvoorbeeld geen 22222) 
  • De cijfers mogen geen opeenvolgende reeks zijn (bijvoorbeeld geen 123456 of 876543) 
  • Een toegangscode mag niet meer dan de helft aan identieke nummers bevatten (bijvoorbeeld geen 27228 of 373313) 

Als het goed is en je volgt deze stappen dan is het opgelost. Laat je ons weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! :grin:

Hallo @canan1,
Welkom op de Community! Bedankt voor je duidelijk uitleg van jouw situatie. Let’s fix this. Het is duidelijk dat het instellen van je voicemail niet goed gaat, dat is vervelend.

Ik ga je hier meteen mee helpen! Op onze website hebben we een pagina waar alles staat beschreven over voicemail, check deze hier. Wat belangrijk is, is dat jouw wachtwoord voldoet aan deze eisen:

  • We adviseren om minimaal 5 cijfers te gebruiken
  • De cijfers mogen niet gelijk zijn (bijvoorbeeld geen 22222) 
  • De cijfers mogen geen opeenvolgende reeks zijn (bijvoorbeeld geen 123456 of 876543) 
  • Een toegangscode mag niet meer dan de helft aan identieke nummers bevatten (bijvoorbeeld geen 27228 of 373313) 

Als het goed is en je volgt deze stappen dan is het opgelost. Laat je ons weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! :grin:

Hoi Cas,

 

Ik heb precies hetzelfde probleem als de topicstarter hierboven en het bovenstaande heeft niet geholpen. Een pincode invoeren lukt, maar vervolgens probeer ik tot drie keer toe een welkomstboodschap in te spreken waarna het voicemailmenu wordt afgesloten.

Ik heb verschillende pincodes geprobeerd dus daar zou het echt niet aan kunnen liggen.

Heb je nog ideeën waar het aan zou kunnen liggen?

 

Groetjes,

Sanne

Beste Cas,

 

Nu we toch bezig zijn! ik heb al ruim 2 jaar deze telefoon, dit abonnement en dit nummer (bij TELE2) , en krijg nu ook dit verzoek? 

 

Voicemail klinkt ook anders (piepjes) en de toetscombinaties zijn anders. Eerst was opslaan/wissen 2/3 nu is opslaan 1 …

 

Graag advies, alvast bedankt, Arian

Reputatie 7
Badge +12

Beste Cas,

 

Nu we toch bezig zijn! ik heb al ruim 2 jaar deze telefoon, dit abonnement en dit nummer (bij TELE2) , en krijg nu ook dit verzoek? 

 

Voicemail klinkt ook anders (piepjes) en de toetscombinaties zijn anders. Eerst was opslaan/wissen 2/3 nu is opslaan 1 …

 

Graag advies, alvast bedankt, Arian

 

Als je bent overgezet naar het nieuwe netwerk krijg je ook een ander voicemail systeem.

De oude voicemail is nog wel af te luisteren, maar op het nieuwe systeem zul je de nieuwe toesten moeten gebruiken. Zie ook de info/faq pagina over deze wijziging.

Beste Cas,

 

Nu we toch bezig zijn! ik heb al ruim 2 jaar deze telefoon, dit abonnement en dit nummer (bij TELE2) , en krijg nu ook dit verzoek? 

 

Voicemail klinkt ook anders (piepjes) en de toetscombinaties zijn anders. Eerst was opslaan/wissen 2/3 nu is opslaan 1 …

 

Graag advies, alvast bedankt, Arian

 

Als je bent overgezet naar het nieuwe netwerk krijg je ook een ander voicemail systeem.

De oude voicemail is nog wel af te luisteren, maar op het nieuwe systeem zul je de nieuwe toesten moeten gebruiken. Zie ook de info/faq pagina over deze wijziging.

Beste Cas,

 

Dank je wel voor je toelichting. Blijkbaar had ik de email/sms hierover gemist.

 

Arian

Reputatie 1

Zelfde probleem. Code voldoet. Voicemail blijft introductie herhalen bij bellen v 1233 na verbreking verbinding en voltooide intro. 

...ook hier een waardeloos flut antwoord van de Tele2 ‘klantenservice’...

Tele2 zouden jullie hier asjeblieft op willen reageren? Ik zit nog steeds zonder voicemail wat allesbehalve ideaal is

Hallo @canan1,
Welkom op de Community! Bedankt voor je duidelijk uitleg van jouw situatie. Let’s fix this. Het is duidelijk dat het instellen van je voicemail niet goed gaat, dat is vervelend.

Ik ga je hier meteen mee helpen! Op onze website hebben we een pagina waar alles staat beschreven over voicemail, check deze hier. Wat belangrijk is, is dat jouw wachtwoord voldoet aan deze eisen:

  • We adviseren om minimaal 5 cijfers te gebruiken
  • De cijfers mogen niet gelijk zijn (bijvoorbeeld geen 22222) 
  • De cijfers mogen geen opeenvolgende reeks zijn (bijvoorbeeld geen 123456 of 876543) 
  • Een toegangscode mag niet meer dan de helft aan identieke nummers bevatten (bijvoorbeeld geen 27228 of 373313) 

Als het goed is en je volgt deze stappen dan is het opgelost. Laat je ons weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! :grin:



Hi Cas,
Jouw bericht lost ons probleem niet op. Zou fijn zijn een keer mijn voicemailberichten af te kunnen luisteren.. Dit is nu al maanden niet mogelijk door een door Tele2 veroorzaakt probleem.