pukcode kwijt

  • 25 December 2019
  • 19 reacties
  • 781 x bekeken

Goedemorgen,

nadat mijn neefje de pukcode van m’n vader heeft geblokkeerd hebben wij geprobeerd jullie te bellen. Helaas lukte dat niet. Vervolgens een inlog proberen aan te maken om achter de pukcode te komen, komen wij niet in mijn tele 2. Ben er uren mee bezig geweest om te achterhalen hoe ik kan inloggen. Elke keer weer diezelfde foutmelding. Kunnen jullie mij zsm de pukcode opsturen. Mijn vader is hierdoor onbereikbaar wat totaal niet goed uitkomt. 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De puk staat ook op het plastic kaartje waar je de simkaart uitgedrukt hebt.

Dat weet ik. Helaas kunnen we dat simkaartje niet meer vinden. 

Reputatie 7
Badge +12

Niet handig dat je die kaart niet meer hebt of de code goed had bewaard. Dan is er de mijn.tele2.nl.  Niet handig dat je die niet eerder had geactiveerd. Dan is er alleen nog de optie voor de telefonische klantenservice na de kerst die je kunnen helpen. Op het forum praat je met andere klanten die niet in de Tele2 systemen kunnen kijken.

Reputatie 7

Gooi je cookies weg of gebruik een privé navigatie modus om in te loggen en typ je gebruikersnaam in kleine letters!

Reputatie 6
Badge +2

@Hcoga 

Is het gelukt met de pukcode? Laat het mij weten want dan help ik jou graag verder.

HELP!

Ik ben mijn PUK CODE kwijt en ik kan nu helemaal niet meer in mijn mobiel!

HELP! wat te doen!

Ook als ik hier op deze site probeer in te loggen zegt ie continu dat mijn email + wachtwoord niet klopt terwijl ik wel weer dit kan versturen en de factuur op mijn mailbox ontvang

Als ik klik op '’mijn tele 2'’ dan kom ik er niet in, dan is plots mijn wachtwoord + gebruikersnaam onjuist dus ik heb geen idee hoe ik nu mijn pukcode kan opvragen. Bellen kan ook niet want ik kom niet in mijn mobiel!

Ik kan mijn account niet activeren want blijkbaar moet ik dat doen, maar dan sturen ze SMS maar ik kan mijn mobiel dus niet in want ik ben mijn PUK code kwijt! HELP!

Reputatie 7
Badge +12

De puk staat ook op het stuk plastic waar je de simkaart hebt uitgedrukt. En anders morgen met een andere telefoon naar de klantenservice bellen.

dat weet ik, maar die ben ik dus kwijt. Enorme chaos. En ik weet niet van wie ik die telefoon kan lenen :O

dank voor de reactie trouwens! Even een vraagje: ik kan morgen naar mijn ouders toe reizen die hebben een telefoon om mee te bellen. Moet ik dingen bij de hand hebben die ik moet meenemen naar mijn ouders?

En kan de klantenservice dit snel oplossen? Want wat heb ik bij de hand nodig? Ik kan namelijk ook niet inloggen bij '’mijn telef2'’ wachtwoord klopt ofzo niet, maar het lijkt erop dat ik nooit een account heb geactiviteerd. Maar als ik wil activiteren sturen ze een SMS maar ik kan dus niet in mijn mobiel… Terwijl ik wel elke maand factuur van tele 2 ontvang dus dan zou ik denken dat ik een account had. Snap er niks van dat ik daar nu ook niet meer inkan

mijn nummer is -en email -

communiceren kan ik niet meer via mijn mobiel want ik heb de puk code niet

en als ik wachtwoord wil wijzigen om in '’mijn tele 2'’ te komen dan blijf ik er niet in komen ook al laat ik een wachtwoord vergeten mail naar mijn email adres -versturen.

Blijkbaar account niet geactiviteerd maar voor dat moet ik op SMS reageren voor activitie.

En ik moet in mijn account om mijn PUK code opnieuw op te kunnen vragen die ik kwijt ben...

Reputatie 7
Badge +12

Directe klantenservice is er alleen telefonisch. Ze zijn er morgen ochtend weer. Je kan ook proberen of de webchat morgen werkt. Type dan 'medewerker spreken'. Ze willen wat persoonlijke dingen van de contractant weten. B.v. iban en geb. Datum.

Reputatie 7

En kan de klantenservice dit snel oplossen? Want wat heb ik bij de hand nodig? Ik kan namelijk ook niet inloggen bij '’mijn telef2'’ wachtwoord klopt ofzo niet, maar het lijkt erop dat ik nooit een account heb geactiviteerd. Maar als ik wil activiteren sturen ze een SMS maar ik kan dus niet in mijn mobiel… Terwijl ik wel elke maand factuur van tele 2 ontvang dus dan zou ik denken dat ik een account had. Snap er niks van dat ik daar nu ook niet meer inkan

De klantenservice zal wat persoonlijke gegevens vragen ter controle. Zorg dat je ook de laatste cijfers van je IBAN bij je hebt (bankpas). Als je mobiel het weer doet kan je je opnieuw registreren voor Mijn Tele2.

Reputatie 7

Haal snel je telefoonnummer en e-mailadres weg, want dat staat nu op een openbaar forum voor iedereen op de wereld te lezen, inclusief kwaadwillenden.

En kan de klantenservice dit snel oplossen? Want wat heb ik bij de hand nodig? Ik kan namelijk ook niet inloggen bij '’mijn telef2'’ wachtwoord klopt ofzo niet, maar het lijkt erop dat ik nooit een account heb geactiviteerd. Maar als ik wil activiteren sturen ze een SMS maar ik kan dus niet in mijn mobiel… Terwijl ik wel elke maand factuur van tele 2 ontvang dus dan zou ik denken dat ik een account had. Snap er niks van dat ik daar nu ook niet meer inkan

De klantenservice zal wat persoonlijke gegevens vragen ter controle. Zorg dat je ook de laatste cijfers van je IBAN bij je hebt (bankpas). Als je mobiel het weer doet kan je je opnieuw registreren voor Mijn Tele2.

Hartelijk dank voor de reactie! Ik neem morgen mijn IBAN pas mee naar mijn ouders. Ik hoop dat ik morgen de PUK code kan hebben, want ik schrik hoe erg ik nu niks kan zonder mijn mobiel

Reputatie 7
Badge +12

De puk staat gewoon in de systemen van Tele2. Die kun je dus opvragen.