De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Wij hebben heel goed nieuws! Wellicht had je het zelf al gezien in MijnTele2. We hebben namelijk de Unlimited dagbundel verhoogd naar 10GB per dag. Nu kun je nog meer kattenfilmpjes kijken zonder een GB-aanvuller te hoeven gebruiken. Dat is nog eens goed nieuws, toch? Sinds 23-02-2022 hebben namelijk alle klanten met een Unlimited abonnement een dagbundel van 10GB om de dag mee te starten. Dit gebeurt allemaal automatisch. Jij hoeft hier niets voor te doen. Hoe zit het met de GB-aanvullers? De GB-aanvullers blijven 2GB. Hierin verandert niets, maar het is fijn dat jij de dag vanaf nu met 10GB start, right? Ik heb geen Unlimited abonnement, maar zou het heel graag willen!Nice, met een Unlimited abonnement kan je oneindig naar die kattenfilmpjes kijken. Mocht je nu een kleinere bundel hebben, kan je deze snel en eenvoudig via MijnTele2 aanpassen. Je abonnement is maandelijks aanpasbaar. Mocht je dus na een maand toch je oude abonnement willen hebben, kan je dit terug aanpassen. Mocht
Hey kunt u mij helpen met de bijna deze antwoord want kan me pukcode ook niet vinden van het verliezen van de kaart etc kunt u me verder helpen aub kan niet in me mobiel daarom zou snel antwoord willen krijgen zodat ik thuisbezorgd dienst kan gebruiken???
Hallo zou iemand mij kunnen helpen?Ik ben mijn pukcode kwijt, ik heb geen pasje van de simkaart meer en geen account op mijntele2
Goedendag, We zijn de pukcode kwijt en weten dat dit opgevraagd kan worden in MijnTele2, maar daarvoor moeten we via een sms een code invullen. Niet handig, want daar kunnen we dus niet bij en de klantenservice is gesloten.. Iemand hier die nog kan helpen?
Ik heb een tijd terug gebeld over het overneme van mijn abbonoment van mijn moeders tele2 account omdat ik het zelf wou beginnen met het betalen en het nummer wou houden. Ik heb daarnaast mijn nummer losgekoppeld van haar account. Helaas staat er nog steeds dat het nummer gekoppeld is met een ander Tele2 account en weet sinds dien niet wat ik kan doen om het toe te voegen aan mijn eigen account.
Mijn abonnement loopt bijna af (augustus). Over 2 weken mag ik al verlengen. Mijn abonnement staat nu op de naam van mijn moeder omdat ik 2 jaar geleden nog geen 18 was. Ik wil graag een abonnement op mijn naam en het liefst op de naam van mijn bedrijf, zakelijk dus. Is het mogelijk om het toestelkrediet van mijn abonnement nu af te betalen, verder het abonnement te stoppen. En een nieuwe afsluiten op mijn eigen naam?
Hallo, Ik heb gisteren mijn Tele2 mobiele sim-only abonnement verlengd en ik zag dat wanneer je een TV abonnement hebt bij T-Mobile, je klantvoordeel aan kunt zetten voor korting. Dit wilde ik proberen, maar hij geeft de volgende melding aan als ik dit wil doen bij zowel Tele2 als T-mobile:Het opgegeven nummer staat niet geregistreerd op jouw adres.Het adres staat bij zowel Tele2 als T-mobile op het zelfde en juiste adres bij mijn persoonlijke gegevens. Ik dacht wellicht duurt het een dag voor dit verwerkt is, maar vandaag doet hij het nog niet. Zie ik iets over het hoofd of? Alvast bedankt!
Normaal is het zo dat wanneer je zonder internet komt te zitten, je via de app een nieuwe bundelbooster kunt activeren. Nu is het mij gisteravond overkomen dat ik de app probeer te openen maar er geen verbinding is (logisch) maar dat ik hiermee geen nieuwe bundelbooster kan activeren en moet wachten tot 00 uur.
Goedemorgen, Zie de titel, kan een moderator mij helpen? Met vriendelijke groet,L
Omdat mijn telefoon is gestolen wil ik een nieuwe kopen. Waarom kan ik bij tele2 alleen een toestel met abo kopen? Ik ben toch al klant en heb toch al een abo?
Ik heb zojuist een nieuw toestel besteld met abonnement. Via de tele2 app. Op de 1 of andere manier heeft hij nu niet mijn nummer gebruikt naar het nummer van mijn zoon (ook tele2)Ik wil deze bestelling dus annuleren, maar krijg nu geen contact met klantenservice. Bestelling is inmiddels aangemeld bij postnl. Ik hoef niet te annuleren maar moet van nummer gewijzigd worden. Wie kan me helpen?
Hello ,iam trying for 3 days to contact the customer service,but no answer me,My sim is blocked,puk code also not correct,what i can do now?
Ik probeer mijn contract te verlengen met een mobiele telefoon. Iphone 14, 128GB. Maandelijks opzegbaar, bundel 10GB/200 belminuten, aanbetaling €330, maar krijg foutmelding, zie foto, aan het einde. Wat is het probleem?
Goedemiddag,Mijn Tele2 abonnement moest verlengd worden, maar ik had in email de informatie:Wat gebeurt er als je telefoonabonnement niet verlengd Tele2?Mijn abonnement loopt af, maar ik wil nog niet verlengen. Wat gebeurt er dan? Je abonnement loopt gewoon door en alles blijft werken zoals je gewend bent. Als je een abonnement hebt met telefoon die is afbetaald, dan worden alleen nog de abonnementskosten in rekening gebracht. Nu lijkt echter m'n nummer er compleet afgegooid ☹️ik kan sinds vanmiddag niet meer bellen, SMS’en en kan ook geen verlengchecks ed meer krijgen. Bij een andere provider kan ik ook niets aanvragen, die zeggen dat m'n nummer niet meer bestaat?Ik behoud heel graag m'n nummer en wil gerust betalen om nog een maand door te lopen, help? 😶
Hoi, ik ben mijn pukcode kwijt. Helaas kan mijn tele2 omgeving mijn gegevens niet ophalen door een foutmelding waardoor ik de pukcode niet te zien krijg. Kan iemand mij hierbij helpen. Hoor het graag. Groetjes Jakomiena
Hoi, Inmiddels is het drie maanden geleden dat ik een abonnement heb geannuleerd. Diverse malen heb ik gebeld om mijn geld terug te krijgen. ELke keer is men verbaasd en begripvol. Maar helaas zonder succes. Vorige week een mail verstuurd, geen antwoord ontvangen. Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen? Wordt er hopeloos van. Kan iemand mij a.j.b. helpen?
Goedemorgen! Ik heb gisteren perongeluk de verkeerde codes ingetoetst waardoor m'n simkaart is geblokkeerdSimkaarthouder ben ik kwijt en inloggen op de app lukt niet wegens 2stapsverificatie (want simkaart geblokt) Kan iemand me daarbij helpen?
Goedenavond Mijn zoon heeft net mijn sim geblokkeerd.Kaartje kan ik nergens vinden en account activeren en koppelen aan mijn abbo kan ook niet omdat ik geen SMS kan ontvangen. Kan ik op een andere manier aan mijn pukcode komen
Goedenavond, Ik kan geen 0900 nummers bellen met mijn One plus nord 2 + tele 2 abonnement. De nummers worden na het bellen automatisch geblokkeerd. Op de website van tele 2 heb ik dit op toegestaan gezet zonder succes. Hoe dit op te lossen?
Hallo Ik heb gisteren mijn nieuwe sim kaart ontvangen Nu wil ik hem activeren en volgens mij is dit gelukt, alleen kan ik er niet mee bellen en krijg ik geen smsjes. Heb de mobiel al aan en uit gedaan maar ook dat geeft niet het gewenste resultaat hoor graag wat ik moet doen
Goed weekend. Ik heb gisteren perongeluk de verkeerde codes ingetoetst waardoor m'n simkaart is geblokkeerdSimkaarthouder ben ik kwijt en inloggen op de app lukt niet wegens 2stapsverificatie (want simkaart geblokt) Kan iemand me daarbij helpen?
Hi,Ik heb een frustrerend probleem wat zich al een poos voordoet. Bij het wonen op mijn huidige adres heb ik voor mij en mijn vriendin een abonnement afgesloten bij Tele2.Hier maken we al jaren vrolijk gebruik van. (zo'n 5 jaar) Toen ik mijn abonnement wilde omzetten naar een 2-jaarlijks contract werd het abonnement ineens afgewezen. Medewerkers verwezen mij naar deze pagina, met name het risico onderzoek:https://www.tele2.nl/afwijzing-abonnementMijn vriendin en ik hebben beide nog nooit een betaling gemist. Zijn nette verdieners en betalen letterlijk alles op tijd.Gefrustreerd en omdat ik mijn gelijk wilde halen heb ik Stichting Preventel, Experian en Focum aangeschreven voor een uittreksel van mijn data met als resultaat: Alles is schoon. Geen gegevens te vinden.Daarnaast heb ik een brief gestuurd naar T-Mobile om daar de reden te achterhalen. Na een week kreeg ik terug dat het verzoek niet gevonden kon worden.Toen heb ik geprobeerd een abonnement af te sluiten op mijn tweede woonad
In verband met de samenwerking van Tele2 met T-mobile heb ik een abonnement afgesloten bij T-mobile. De datum van overgang is nog niet bekend, omdat de glasvezel nog niet is aangesloten in mijn woning door de glasvezel beheerder. T- mobile zou mijn opzegging bij Tele2 regelen, maar ik heb per ongeluk het klantnummer doorgegeven in plaats van mijn contractnummer.Dat houdt in dat ik het nu zelf moet doen, maar ik heb nog geen opzegdatum, omdat ik zit te wachten op de glasvezel in mijn woning op de Ereprijsstraat.Mijn contractnummer is 9096104.Moet ik nu al het opzegformulier aan u toesturen, want ik wil ook niet dubbele kosten betalen of een boete krijgen omdat ik niet op tijd hebt opgezegd.
Mijn nummer is afgelopen vrijdag overgezet naar tele2. Ik had toen nog geen simkaart ontvangen, dus geen bereik. Via de chat is het gelukt om een medewerker te spreken. Er bleek geen sim te zijn opgestuurd, dus dat zou alsnog gebeuren. Zaterdag kwam die aan, maar ik kan hem niet activeren. Ik krijg de melding dat de pagina op slot zit. Via de chat kom ik nu nergens, want er zijn geen medewerkers, dus ik moet bellen. Dit kan niet op mijn oude sim, want het nummer is al geporteerd. Waarschijnlijk moet ik met idin identificeren, maar ik kom dus nergens op een pagina waar dat kan. Al met al ben ik hierdoor (niet mijn fout!) al 4 dagen onbereikbaar voor mijn werk.
Goedemorgen,In het kort: hoe activeer ik mijn nieuwe simkaart als ik geen link heb gekregen via de mail en de sms verificatiecode niet kan ontvangen vanwege het gebrek aan een netwerk?Lange versie:Sinds ik een fairphone 4 heb (aangeschaft in 2022) wisselt mijn netwerk van “top in gebruik” naar “alleen noodoproepen". Ik ben bij fairphone te rade gegaan en zij dachten mee: misschien past de simkaart niet goed. Nieuwe simkaart besteld en binnengekregen op 10 februari 2023. Echter druk met werk dus activatie uitgesteld tot vanochtend, 21-02-2023. Ik kreeg namelijk de melding dat er helemaal geen netwerk was en alleen wifi het deed. Precieze woorden die in het scherm stonden weet ik niet meer (ik heb koorts en ben moe). Echter ik wil mijn huisarts bellen en ben alleenstaand.Simkaart past inderdaad beter. Fijn! Internet werkt. Top! Netwerk: niet. Opnieuw opstarten: niks.Inloggen via de website of tele2 app kan niet want SMS verificatiecode komt niet binnen, want: geen netwerk.Vriendin laten
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.