De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik gebruik internet via een phone eigenlijk alleen op mijn vakantieadres. Toen ik even wilde controleren hoe de verbinding was kwam ik plots uit op 0,5 Mb/s. Voorheen had ik een normale snelheid.Wat zou de reden kunnen zijn, wat kan ik doen? Toestel al opnieuw opgestart. Als ik thuis via wifi meet kom ik op 50 Mb/s.
Beste, Reeds een week heb ik een nieuwe simkaart in huis wegens het verlies van mijn oude. Tot mijn grote spijt blijkt het een ware uitdaging deze kaart te activeren zonder hierbij op ironische wijze te worden doorverwezen naar het telefoonnummer van de klantenservice. Uw chatbot blijkt niet in staat tot een steekwoord als ‘terugbelverzoek’ te registreren. Uw service via de mail is moeilijk bereikbaar. Uw facturatie loopt wel op rolletjes. Gelieve met een oplossing te komen, alvast vriendelijk dank, Rob
Beste heer, mevrouw, Twee vraagjes; -Wanneer kan ik de restitutie verwachten van mijn aanbetaling die twee weken geleden is gedaan? -Destijds geïdentificeerd met een paspoort die inmiddels is verlopen, kan ik mij legitimeren met een nieuwe identiteitsbewijs (welke niet bekend is bij Tele2) bij het opnieuw verlengen wanneer de bezorger voor de deur staat?
Kan ik een audiobestand uploaden als voicemail?Telefoon bij de speaker houden geeft niet de gewenste kwaliteit helaas.
Ik twijfel tussen het nemen van een Oppo a72 (voor mij nog onbekend merk) of een Samsung a32.Ik zie dat er qua functies/technische aspecten, er weinig verschillen zijn. Voor mij is belangrijk dat het muziekgeluid erg goed is. Daarnaast moet de batterij het lang kunnen volhouden en de bediening moet gewoon gebruiksvriendelijk zijn. De samsung komt 1 euro duurder uit per maand, dus dat is niet het probleem. Gebruik van 5G is niet echt noodzakelijk voor mij. Reviews op internet van de Oppo brengen me aan het twijfelen om toch voor de Samsung te gaan. Over de Samsung kan ik erg weinig reviews vinden. Vergelijken is wat dat betreft lastig. Wie kan mij hierin wat helpen, welk toestel beter is????BVDRob
Ik heb vandaag een nieuwe abbonement bij tele2 alleen via de app kan ik alleen mijn internet zien maar niet mijn belminuten.
Hi all, Mijn abbo verloopt binnenkort en heb dus de keuze te verlengen of om over te stappen. Ik ben eigenlijk altijd hele tevreden geweest met mijn Tele2 unlimited tot de grote overstap naar het nieuwe netwerk. Ik ben namelijk vaak op plekken waar geen WiFi aanwezig is dus ik ben vaak afhankelijk van 4G. Na deze update is het eigenlijk niet meer unlimited in mijn ogen. In het begin vond ik de dagbooster al een beetje apart i.p.v gewoon unlimited aan te bieden (stel je voor je internetprovider zou het zo doen) maar ik kon hier nog mee leven aangezien je via een SMS alvast je bundel kon activeren (en eventueel zelfs meerdere) zodat je niet meer zomaar offline komt. Sinds de overstap is dit weg en kan je alleen nog via de app je bundelbooster activeren als je door je 5GB heen bent, en ook maar eentje te gelijk. Kortom, ik val weg uit lessen die ik via Zoom volg, als ik een update download die een beetje groot is valt dit weg en kan ik weer opnieuw beginnen, mijn film loopt opeens vast. D
Vrijdag 07.03. ontving ik de tele2-abonnementskaart, maar ik kan het nummer niet meer
Ik wilde alleen maar even melden dat als je zoekt op de woorden data plan, je alleen Tele2 er tussen ziet staan da's alles!https://www.google.nl/search?q=data+plan&oq=data&aqs=chrome.0.35i39j69i57j0j69i60j69i61.2927j0j7&client=ms-android-samsung-gn-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 https://www.google.com/search?q=Data+plan&safe=images
Goedemiddag,ik heb gister een nieuw abonnement bij jullie afgesloten en hierdoor overgestapt van vodafone naar tele 2. Ik kreeg vandaag een bericht dat mijn nummer vandaag gelijk zou worden overgezet aangezien ik nummerbehoud had aangevraagd. Ik heb alleen nog niet mijn nieuwe simkaart gekregen en mijn oude is nu stopgezet dus ik heb geen bereik meer en kan niet meer bellen en smsen. In het bericht dat ik had gekregen stond dat als ik geen bereik meer had ik de nieuwe simkaart erin moest doen, maar aangezien ik deze nog niet heb kan dat dus niet. Heeft u hier misschien een oplossing voor of weet u wanneer ik mijn nieuwe simkaart binnenkrijg want ik vind het best wel vervelend dat niemand mij meer kan bereiken en ik zelf ook niemand kan bereiken.
Ik wil mijn abonnement verlengen met toestel, maar mijn aanvraag is afgewezen. Geen betaalachterstand, geen BKR-getoets maar wel afgewezen. Ik begrijp gewoon niet.ik ben al meer dan 10 jaar tele2-klant.
Via de site van payinfo werd ik doorverwezen naar kpn zij konden niks voor mij doen Ik wil blokkade voor 0909 nummers eraf hebben
Om mijn nummer te behouden, moet ik mijn tijdelijk tele-2 nummer invoeren. Waar kan ik deze vinden?Mvg,Jochem
Goedenavond,ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart gekregen van mijn nieuwe abonnement waarbij ik nummerbehoud heb aangevraagd. Alleen heb ik een simkaart gekregen van een heel ander nummer en dus niet hetzelfde als mijn oude nummer.wat moet ik nu doen?
Beste, Sinds een aantal maanden ervaar ik dat de verbinding wordt verbroken naar het (op tijd) activeren van een bundelbooster. Ik moet dan de verbinding "herstellen" door mijn toestel even in vliegtuigmodus te zetten. Dat heeft tot gevolg dat ik bijvoorbeeld uit mijn eigen teamsvergadering wordt gezet hetgeen nogal storend is. Ik heb hetvolgende al uitgesloten:- het ligt niet aan mijn mobiel of instellingen. Ik zou graag antwoord willen op deze vragen:- Klopt mijn veronderstelling dat veroorzaakt wordt door een fout in het systeem van Tele2? (Het lijkt me namelijk niet een normale werkwijze en ik zie deze handeling niet terug in de gebruikersvoorwaarden/"handleiding" van tele2).- Zo ja, welke acties zijn er al uitgezet om het probleem op te lossen (dit probleem is al maanden bekend zie ik op het forum).- Op welke termijn kan ik (en met mij de vele anderen die ditzelfde probleem ervaren) een oplossing verwachten? Vriendelijke groeten, Wiemer.
Mijn nieuwe abonnement zou vandaag ingaan en mijn oude is gestopt. Ik ben een nieuwe klant, alles zou automatisch gaan zei een medewerker gisteren aan de telefoon. Vandaag blijkt dat ik dus geen bereik heb en op mijn oude simkaart ook niet meer. Ik kan dus geen code ontvangen via SMS maar kan jullie ook niet bellen. Hoe activeer ik mijn simkaart en word ik weer bereikbaar?
Laatst had ik al een hele tijd geen internet meer op mijn telefoon, alles geprobeerd maar helaas.Toen maar een nieuwe sim aangeschaft. Die is binnen gekomen. En yes ik had weer internet . Helaas kon ik geen sms'jes versturen. En dit was niet mijn eigen nummer Toen kreeg ik een email dat mijn sim te oud was ? En dat ik een nieuwe sim kaart zou krijgen.Helaas bij binnenkomst weer een andere nummer. En op deze sim was er geen internet. Mijn vraag: Ik zou heel graag een simkaart willen met mijn eigen nummer. En daar vanzelfsprekend ook weer mee kunnen internetten en sms'en. Ik heb al een paar keer klantenservice gebeld . Maar ze hebben zoveel wachtende .. dus vandaar maar even op manier .
Beste Tele2,Ik word helemaal gek van elke keer een extra bundel toe te voegen. De ene keer werkt de app de andere keer niet. 9 van de 10 keer moet ik mijn telefoon opnieuw opstarten voordat de bundel wordt herkent.Creëer een extra abandonment, voor 5 tot 15 euro meer per maand zodat ik die bundel niet meer hoef te activeren. Zou gelijk omzetten naar die optie :-). Zou een hoop schelen.
Hello!I’ve purchased a new galaxy s21 + tele2 subscription this month.The phone obviously came with the card and the contract states it will be active on 18th of February.I tried the card before that - and it was always = ‘sim card is not provisioned’.OK, I thought I just have to wait till the date of activation.But it didn’t become provisioned by 18th, or 19th, or 20th. Tried to call support line but could not get through.Tried this sim card in different phones - got same results.I am unable to register with this sim card in Tele2 portal as well.Please help.
ik blijf niet kunnen bellen naar geen enkel service nummerDoor jou verzonden: Vandaag om 10:22geld ook voor betaalde smsjesDoor jou verzonden: Vandaag om 10:22premium sms diensten zoals one-bipDoor jou verzonden: Vandaag om 10:23en service nummers geld het voor allenDoor jou verzonden: Vandaag om 10:23ik weet dat ik daar tegen geblokkeerd ben een poosje terug omdat de factuur erg hoog op liepDoor jou verzonden: Vandaag om 10:25maar ik heb alle facturen betaald inmiddels, en ik wil graag gedeblokkeerd worden....heb net ookal de klantenservice zelf aan de lijn gehad, maar die verwezen mij door naar payinfo, maar eenmaal ingelogd bij payinfo krijg ik geen opties te zien waarmee ik mij zelf kan deblokkeren.....er staat enkel dat in het geval van tele2 je contact moet op nemen met de klanten service of het zelf moet aanpasdsen in de mijn tele2 app, en dat heb ik al gedaan alles staat op toestaanDoor jou verzonden: Vandaag om 10:25maar evengoed werkt niks, kan jij dit oplossen wellicht ? d
Hallo,vandaag ben ik overgestapt naar een andere provider en heb ik nummerbehoud aangevraagd.nu gaat mijn nieuwe abbo op 1 april in bij de nieuwe provider, maar loopt mijn oude abbo bij Tele2 op 19 maart af.hoe zit het dan nu met de tijd tussen 19 maart en 1 april? Kan ik dan nog wel bellen/internetten? hoop dat iemand hier antwoord op heeft.alvast bedankt!
hallo,mijn abbonement zou 18 februari 2021 verlopen en heb deze verlengd tot een maandelijks opzegbaar abbonement. nu is het probleem dat ik aan het varen ben en nu weer binnen het bereik bent in europa, maar er staat dat mijn simkaart niet geregistreerd is en ik kan in mijn tele 2 alleen de factuur van februari bekijken. het is dus in mijn geval ook niet mogelijk om een nieuwe simkaart op te sturen. ik hoop dat hier een oplossing voor is.alvast bedankt,
Ik ben sinds kort op jullie overgestapt en dat zou morgen ingaan, alleen ben ik jullie simkaart kwijt waar me nummer ook op overgezet zou worden, wat moet ik nu doen want morgen ben ik ook van me huidige provider eruit omdat vanaf morgen ik dan tele2 had . Groetjes Priscilla
Hallo!Ik wilde mijn mb geschiedenis verbruik zien, zodat ik voor mijn abonnement verlenging niet te veel of te weinig neem. Nu klopt daar helemaal niks van helaas. Bij verbruik afgelopen 6 maanden staat er 0 mb tot en met december. Ik weet zeker dat ik daarvoor ook internet heb gebruikt. Hoe kan dit? En waar kan ik wel mijn juiste verbruik geschiedenis zien?
Dag Tele2,Ik heb sinds gisteren een abonnement aangevraagd met nummer behoud via Belsimpel. Deze is afgewezen, dat snap ik wel ergens, maar mijn vraag is. Tot 19 maart zit ik bij kpn en hoorde van 1 van jullie dat jullie zelf het automatisch stop gaan zetten bij kpn. Maar ik kreeg net een sms of ik het zelf wil aangeven. Gaan jullie het nu automatisch stop zetten en ben ik nu alleen nog bij kpn en betaal ik nog niks bij jullie?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.