Vrijdag 07.03. ontving ik de tele2-abonnementskaart, maar ik kan het nummer niet meer
Je geeft wel erg weinig informatie. Ook de datum klopt niet (of vrijdag 5/3 of zondag 7/3).
Ben je de kaart kwijtgeraakt? Over wat voor een abonnement gaat het?
Ik heb een simkaart met abonnement besteld en kan deze niet activeren. Je hebt haar vrijdag thuis afgeleverd. Niets werkt echter. Ik heb geen dekking, ik kan de applicatie niet activeren
In één van de welkomst mails zou een link moeten staan waarmee je de simkaart kan activeren en anders kan de klantenservice deze voor je activeren. Bel ze met een andere telefoon of vraag tijdens openingstijden de chatbot om een medewerker te spreken.
Hallo
Welkom op de Community en bij de Tele2-Familie! Ik ga je meteen helpen met jouw nieuwe abonnement.
Helemaal top dat je voor ons hebt gekozen! Ik heb meteen jouw abonnement erbij gezocht en ik zie dat deze vandaag is ingegaan. De startdatum van dit abonnement stond op 8-3-2021, vandaag. Veel plezier met jouw nieuwe abonnement.
Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.